Huvudmeny

Milla

Startat av Camilla, 13 augusti 2008, 02:12:06 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Camilla

Jag har ändrat mitt nick från milla till Camilla som jag heter på riktig

Magnus_J

Antar att du känner dig mer bekväm med det så det är väl bara att gratulera till namnbytet.
En komplimang till bilden också.

Henrik Palmqvist

Wow,  :) . Camilla var riktigt läcker (t).   / Henrik

Ivo

:) Hej Camilla, misstänkte nästan att Milla var en Camilla. Är fotot du denna gång eller är det en lånebild som det du använde med Milla? Måste säga att jag gillar alla som visar sig själva på buss-snack forumet. Det blir mer personligt då & inte så anonymt. Kul att du vågar vara dig Camilla.

Camilla

Citat från: Ivo skrivet 16 augusti 2008, 09:25:05 AM
:) Hej Camilla, misstänkte nästan att Milla var en Camilla. Är fotot du denna gång eller är det en lånebild som det du använde med Milla? Måste säga att jag gillar alla som visar sig själva på buss-snack forumet. Det blir mer personligt då & inte så anonymt. Kul att du vågar vara dig Camilla.
Hej Ivo!
Jag var anonym i början här på forumet men nu har jag bestämt mig att inte vara anonyn så jag visar hur jag ser ut nu.
Jag har det inte lätt att stava som de står i min profil så jag hoppsas du förstår vad jag skrev.

bastuper

Camilla, jag ser fram emot då du börjar vis alite bussbilder eller vad du nu har för intressen, här läggs det upp bilder på nästan allt.

yngrot

Citat från: Camilla skrivet 17 augusti 2008, 02:07:02 AM
Hej Ivo!
Jag var anonym i början här på forumet men nu har jag bestämt mig att inte vara anonyn så jag visar hur jag ser ut nu.
Jag har det inte lätt att stava som de står i min profil så jag hoppsas du förstår vad jag skrev.

trevligt Camilla även jag stavar som en kratta du skulle se vad ofta jag får backa och rätta till så det blir läsbart... ;)
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Camilla

Citat från: bastuper skrivet 17 augusti 2008, 03:30:58 AM
Camilla, jag ser fram emot då du börjar vis alite bussbilder eller vad du nu har för intressen, här läggs det upp bilder på nästan allt.
Jag får se om det blir nån fotorunda nån dag framöver och då kan det bli vad som helst på bild.

Zella

Citat från: Camilla skrivet 18 augusti 2008, 00:13:02 AM
Jag får se om det blir nån fotorunda nån dag framöver och då kan det bli vad som helst på bild.

Ja he he... behöver ju inte vara just på bussar eller superbra bilder... kanske lite naturbilder från Värmdö eller nåt... (läste nånstans att du är värmdöbo)  :)