En sommarbild från Motala.

Startat av Kent Skoog, 12 augusti 2008, 18:26:45 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

bjalle

Kent Skoog

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Kent Skoog

Tack Micke! Tycker själv att bilden ger en härlig sommarkänsla, och f.ö. var det häftigt varmt den dagen.

Viktor

Christer K

Motala Express (Vätterns fånge) som tidigare haft Askersund som hemma hamn i många år.
/ Christer K
Började med buss april 1976 Örebro Trafik AB, AB Omnibus, Göteborgs Spårvägar, Linjebuss, Swebus Express, Swebus, ETT Trafik AB, Närkebuss, Flexima (körde åt Eurolines),Ragn-Sells AB. Bus4you mars 2020.

Bussmicke

Citat från: Kent Skoog skrivet 12 augusti 2008, 20:57:28 PM
Tack Micke! Tycker själv att bilden ger en härlig sommarkänsla, och f.ö. var det häftigt varmt den dagen.

+30 är härligt varmt.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

yngrot

Citat från: Bussmicke skrivet 13 augusti 2008, 09:58:07 AM
+30 är härligt varmt.

Välkommen in och sätt dig i en buss när det är +30 så tänker du nog lite annorlunda... det räcker gott med +22-23... man orkar inte göra mkt i den värmen heller ju...
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Camilla

Citat från: yngrot skrivet 13 augusti 2008, 18:46:08 PM

Välkommen in och sätt dig i en buss när det är +30 så tänker du nog lite annorlunda... det räcker gott med +22-23... man orkar inte göra mkt i den värmen heller ju...
Jag håller med dig att 30 grader är för varmt nu kör jag inte buss men jag bruka köra en traktor utan AC på sommarn och det är varmt som i ett växtshus i den på sommaren

yngrot

ja då vet du Camilla hur vi har det... trevligt med lite töser här inne vi är ju mest manliga som skriver ju..
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Magnus_J

så många inlägg och ingen har kommenterat bryggarbilen =)

bastuper

Som nykterist ska jag säga att dte är en snygg sida på den där Bryggarbilen.  :D

Simon Bertilsson

Jo, 30 grader är väl lite i värsta laget, men man ska väl inte klaga. Det är ju det man längtar till under hela året.
Att sen AC'n inte är riktigt hundra i lastbilen är en annan sak. Då får man kyla sig i skåpet där frysaggregatet håller temperaturen på härliga -22! ;)

Citat från: bastuper skrivet 14 augusti 2008, 21:46:48 PM
Som nykterist ska jag säga att dte är en snygg sida på den där Bryggarbilen.  :D

Hade den varit ful om du inte varit nykterist, eller vaddå?
Men visst är bilen fin. :)