Huvudmeny

Dagens!

Startat av Simon Bertilsson, 11 augusti 2008, 22:28:03 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Simon Bertilsson

Tvåan i Helsingborg spurtar de sista hundra metrarna till slutstationen Ödåkra.

Här är nittifyran på väg från Hasslarp till Väla Centrum. Ödåkra utgör ingen slutstation här inte.

Också hamnade vi i Hässleholm!

Cyklisten

Oj, jag har aldrig lyckats få någon av Thygessons låggolvssetror på bild. Varken i Hässleholm eller i Kristianstad. Går de i trafik varje dag?

Simon Bertilsson

Citat från: Cyklisten skrivet 11 augusti 2008, 22:31:48 PM
Oj, jag har aldrig lyckats få någon av Thygessons låggolvssetror på bild. Varken i Hässleholm eller i Kristianstad. Går de i trafik varje dag?

Jag vet inte! Jag bara knäppte bilden som terapi medan jag stod där i väntan på mitt tåg. ;)

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

bjalle

Citat från: Cyklisten skrivet 11 augusti 2008, 22:31:48 PM
Går i trafik varje dag. Har jag rätt för mig så går den ena i stort sett bara 542 medan den andra kan man hitta på 536 samt 555

yngrot

Trevlig!! Gillade bild 2 mest..
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina