Eskilstuna

Startat av Anders Forsberg, 06 augusti 2008, 18:17:18 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Anders Forsberg

Förra gången jag visade bilder så tog jag en å annan från min barndomstad Eskilstuna och tänkte fortsätta med detta. Som sagt jag minns inte vilka jag tog med så det kan dyka upp någon bild i framtiden som synts tidigare.

Vi börjar med två.

En Scania-Vabis BF 76 med SKV kaross på linje 11 i slingan på gärdet utanför Hagnestahill. Området torde vara känt på grund av gruppen Kent.

Sommareftermiddag vid det nya garaget i Valhalla med två bussar en CR 110 och en BF 76 redo för att ge sig ut bland "massorna" på staden.

Anders F

Staffan Sävenfjord

Citat från: Anders Forsberg skrivet 06 augusti 2008, 18:17:18 PM
Förra gången jag visade bilder så tog jag en å annan från min barndomstad Eskilstuna och tänkte fortsätta med detta. Som sagt jag minns inte vilka jag tog med så det kan dyka upp någon bild i framtiden som synts tidigare.

Vi börjar med två.

En Scania-Vabis BF 76 med SKV kaross på linje 11 i slingan på gärdet utanför Hagnestahill. Området torde vara känt på grund av gruppen Kent.

[Anders F

Nu har vi ingen regel som förbjuder att bilder publiceras mer än en gång i Bussnack (då skulle jag lika risigt till med den här bilden)

men om vi inför den regeln kommer vi helt visst att göra undantag för Scania-Vabis BF76 med SKV-kaross och Sason-fronten.
Med detta vill jag tacka för alla dina fina bilder och det är kul att du fått ordning på hemsidan så att vi får ta del av dina bilder. Vi väntar på mera och om det blir någon upprepning så gör det inget. Favorit i repris, som det hette förr i världen.

Anders Forsberg

Käns tryggt Staffan att man kan lägga in en bild flera gånger, var bara rädd att bli ansedd som glömsk. Man är ju i medelåldern när...öh vad var det nu igen....börjar. Nåja, det ska nog bli lite fler bilder med tiden. ::) ::)

Anders

Hans Broman

Jag vill gärna ta del av Anders hemsida. Hur är adressen?

Anders Forsberg

Nja! Nu får vi ta det lugnt efter mycket om samt massor av men så har jag äntligen med god hjälp av min granne (känd i forum med spårgående tingestar) lyckats hitta ett sätt att visa bilder på bl a detta forum. Sådan där hemsida får vi lugna oss med, men fler bilder både äldre och lite nyare ska jag kunna bidra med på detta forum.

Staffan! det fanns en trivsam form av fuckt på Tyrol, som gick bra med den mat som intogs. Vilken placering jag fick i femkampen kan vi lämna ::) Detta ska väl egentligen höra hemma bland tanterna från Kristinehamn.

Nåja! ::) ;D

Anders F