Huvudmeny

Cityfesten 2008 Del 3

Startat av jocke, 06 augusti 2008, 17:39:44 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Fredde

Japps det lär man verkligen, det blir säkert mycket folk i rörelse till helgen med  ;D

//Fredde

jocke

Citat från: Fredde skrivet 06 augusti 2008, 22:51:43 PM
Japps det lär man verkligen, det blir säkert mycket folk i rörelse till helgen med  ;D

//Fredde

Ja, som står i vägen för bussarna så man måste gå ut i vägen, som på bilden på 4993 :p
Jag förändrar era liv med detta inlägg

Fredde

hehe, jo du lär ju ha sått en bit ut i vägen, men ändå stannar ju linje 2 på en bra plats iaf.. Man får ställa sig på Valbovägen lite & bevaka ist kanske ?

//Fredde

jocke

Jo den har ju en ficka iaf, så man behövde bara gå ut i ett körfält, samt att det är vid trafikljus så lätt o veta när de är lugnt.
Jo skulle man kunna göra, men det är så mycket närmare till staketgatan då jag bor precis där :D

Fredde

Du har tur :D jag bor i närheten av Bomhus C men å andra sidan har jag nära då till jobbet ist (ca 2 km)...  Men klart man helst bor i city helst... Får se vad som händer framöver  8) Jag våga ju inget annat när jag flytta hit -95 till en helt annan stad (fr Karlstad) utan varken körkort eller bil... Men nu har man ju båda, dock inget busskörkort  :-[

Mvh Fredde

Stefan P

Hej

Ledbussarna blir kvar i Gävle de  hinner bli omlackade före cityfesten och körs med vikarie skyltar istället.

mvh Stefan P

Fredde

Omlackningen verkar ha dragit ut på tiden, det har ju varit en del semester senaste tiden säkert..

//Fredde

Peter Öden

Hej !

Den enda av ledbussarna som ska vara omlackad är nog 4992 än så länge !

Tack Jocke för bilden som  du nyligen lade in.

Mvh Peter Ö

jocke

Trevligt att det uppskattas. Ska vi se om man kan få den i xtrafiklack imorgon då.
Ska ut o fota lite efter jobbet tänkte jag.

Nu blire sova iaf. God natt