Påkostad skyltning [ Bild ]

Startat av Jeppe Hagelbäck, 02 augusti 2008, 22:47:04 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jeppe Hagelbäck

I helgen pågår Eskilscupen i Helsingborg. Arriva har uppdraget att frakta deltagare mellan olika idrottsplatser.

Här 6588 i väntan på nya uppdrag.

JAB

Fotbollsspelaren finns i grafikbiblioteket i skyltprogrammet från denna skylttillverkare, men det är kul att se några andra grafikbilder än de fyra mest annars använda utnyttjas.

Jonas Gustafsson

Citat från: JAB skrivet 03 augusti 2008, 08:13:45 AM
Fotbollsspelaren finns i grafikbiblioteket i skyltprogrammet från denna skylttillverkare, men det är kul att se några andra grafikbilder än de fyra mest annars använda utnyttjas.

Skyltningen har också förekommit på Gothia Cup i Göteborg i år, men vad jag kan minnas inte tidigare.

//Jonas G
Gymnasielärare av årgång -71 som gillat bussar sedan barnsben men också har flera andra intressen, t. ex. att spela & sjunga.

Patrik Henriksson

Citat från: Jonas Gustafsson skrivet 03 augusti 2008, 10:34:48 AM
Skyltningen har också förekommit på Gothia Cup i Göteborg i år, men vad jag kan minnas inte tidigare.

//Jonas G

Orusttrafiken har haft skylten i flera år, men vi har ju inte alltid kört Gothia Cup. Jag hade dock förbisett att det även finns Gothia Cup i innebandy (eller vad det nu är), så vi skyltar med fotboll oavsett sport...

Mange_buss