Motorvägen del 2 2008 Juli.

Startat av Möllers, 01 augusti 2008, 02:31:24 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Niklas Bygdestam

Allt det här diskuterandet om Mattias bilder gör mig lite orolig att han ska tappa lusten att visa fler bilder här. Jag vill att Mattias fortsätter visa fler bilder här och just de som är tagna från den här bron över motorvägen är underbara och jag vill se mer av detta.

Så ge inte upp Mattias för vi vill se mer av dina bilder från den här motorvägsbron
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

Arnt Helge

Jeg slenger meg også på støtten til Mattias og håper han vil fortsette å legge ut bilder, også fra denne broen. Han legger jo ut bilder av både norske og andre utenlandske busser, noe som jeg syns er bra.

Henrik Palmqvist

Vid ett tidigare tillfälle var det nån som klagade på bilderna i ett annat inlägg. Då tog Mattias bort dessa (hade gjort samma jeg med), Är det det vi vill?. Jag hoppas verkligen att Mattias inte bryr sig om kritiken här, utan fortsätter att lägga upp bilder. Han kanske är den som lägger upp mest bilder här på snacket. Utan honom, så blir det inte mye kvar. Kämpa på Mattias. / Henrik

JAB

Jag ser hellre några för mycket Landskronabussar (som jag kan hoppa över om jag inte vill se), än att inte få se dessa bilder från bron (som jag inte vill vara utan). Mattias lägger ned ett jättejobb på dessa, och jag hoppas du inte ledsnar...

Staffan Sävenfjord

Vi sätter punkt här. Det är uppenbart en klar majoritet som vill fortsätta se Mattias bilder och som inte bryr sig om det råkar vara några stavfel i hans texter. Den som har motsatt uppfattning hoppar lämpligen över hans inlägg.