Hultsfred i onsdags [Bilder]

Startat av Bernt Talbrant, 26 juli 2008, 22:30:47 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bernt Talbrant

Nedan följer några bilder tagna i Hultsfred i onsdags den 23 juli. Tyvärr brukar jag alltid komma dit när bussarna bara står uppställda - så även denna gång. Men det blev ett undantag i alla fall.  8)  Man har nu gjort i ordning en plan intill järnvägen söder om stationen så inte bussarna behöver stå parkerade på Parkleden.

Veolia 2202 som ska gå till Oskarshamn på linje 54 om någon timma.

Nilsbuss GLF475 som ytterligare någon timma senare ska till Berga på linje 159. Bakom står deras SKP358, den återkommer vi till.

Hjalmarssons Buss SEZ748 har riktig långrast innan den ska till Vena på linje 55.

Så två bilder från kvällen då Nilsbuss SKP358 faktiskt skulle gå till Vimmerby på linje 73.

Muk

Trevliga bilder. Jag har liknande bilder i min kamera som de tre översta.  :)

Fredde

Trevligt med bilder från Hultsfred! Var det SKP som var med i en olycka utanför Vimmerby för något år sen?

Bussmicke

Citat från: Bernt Talbrant skrivet 26 juli 2008, 22:30:47 PM
Nedan följer några bilder tagna i Hultsfred i onsdags den 23 juli. Tyvärr brukar jag alltid komma dit när bussarna bara står uppställda - så även denna gång.

Det har drabbat mig också så jag har lärt mig den läxan att undvuka morgonen/förmiddagen och i stället komma på eftermiddagen.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.