Huvudmeny

GUB 202...

Startat av Bussmicke, 10 juli 2008, 06:26:25 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

...möttes kl. 06:20 nu på morgonen  på E4/E20 söderut nära Lindvreten.
någon som vet vart den var på väg?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

tobbe_uppsala

gub 202 är såld till finland ;) typ  :-\

Nyfika82

Citat från: Bussmicke skrivet 10 juli 2008, 06:26:25 AM
...möttes kl. 06:20 nu på morgonen  på E4/E20 söderut nära Lindvreten.
någon som vet vart den var på väg?

Trott att den skulle ha skrotas eftersom den fungera dåligt och för ofta trasig???

Leif D

Citat från: Nyfika82 skrivet 13 juli 2008, 13:53:58 PM
Trott att den skulle ha skrotas eftersom den fungera dåligt och för ofta trasig???

Svårt att tro att en buss som själv kan förflytta sig, är så dålig att den måste skrotas.
Export låter mera troligt då.......

Dessutom vill jag minnas det är sug efter just dom där bussarna, men ja kan ju minnas fel iofs......
;-)

Jonas Gustafsson

Sug efter dessa??? Syskonen GS 96 och 97 som tillhör samma GUB-serie från början har stått osålda på Kvillegaraget länge.

//Jonas G
Gymnasielärare av årgång -71 som gillat bussar sedan barnsben men också har flera andra intressen, t. ex. att spela & sjunga.

Leif D

Citat från: Jonas Gustafsson skrivet 13 juli 2008, 21:23:09 PM
Sug efter dessa??? Syskonen GS 96 och 97 som tillhör samma GUB-serie från början har stått osålda på Kvillegaraget länge.

//Jonas G

Kan ju vara så att det är sug efter bussar, för att ha som reservdelar, men marknaden kan ju vara mättad efter sånt också, spec. som modellerna går ur tiden vartefter.
Sen äre väl så att man kanske inte är så attans aktiv i att försöka sälja sina gamla bussar i Göteborg, vad vet jag ?
;-)