Huvudmeny

Bröllopsbilder

Startat av M224, 29 juni 2008, 20:26:14 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

M224

Lördagen den 28 juni så gifte sig Sophie och Henry i Botkyrka kyrka. Sophie som kallas Fiffi är en min bästa bardomsväns lillesyster och jag har känt henne sedan hon var 3 år.

Detta är det första bröllop jag fotar, jag har svettats som en galning och detta är det svåraste jag någonsin fotat. Jag har tidigare fotat flera dop, men detta var betydligt tuffare.

Jag hade med mig tre objektiv och dubbel uppsättning av batterier, minneskort mm.

Blixten fick givetvis följa med. Tyvärr är kyrkan väldigt mörk invändigt.

Detta är endast ett urval av de ca 350 st bilder som jag tog under hela dagen/kvällen.
Det är heller inte några slutgiltliga bilder, utan brudparet bestämmer om något skall ändras.

Detta är bara så att säga ett smakprov. I vissa fall kanske bättre bilder finns på utav samma bild.

Lösenordet är 6278 (efter bussen som pappa hade hyrt, swebus 6278).

http://m224.zenfolio.com/p3044799/

Magnus_J

vad är det här.. inte en enda bussbild  ;D :D ;)

Nä skämtade bara.
min personliga åsikt är att typen av bilder som är mer som ett dokument som fångar verkligheten är mycket roligare att ha kvar som minne än de som "typen" modell A uppställning. som känns tillgjort.

jag tycker du fångade det jättebra. 5 av 4 möjliga =)

Leif D

Eftersom jag ju själv fotat ett och annat bröllop så tycker då jag du lyckats väldigt bra.  Hoppas nu bara brudbaret tycker det samma  :)  /Leif D
;-)

M224

MGA

Mycket bra bilder från en trevlig fotograf. ;)
///
MGA

Simon Bertilsson

Det här var riktigt bra bilder. Än mer imponerande är det, då det är din första bröllopsfotografering.

Riktigt bra jobbat!  :D

M224

Tack återigen för fin kritik, jag hoppas att jag får chansen att fota fler bröllop, men då kommer jag i förväg gå igenom exakt vad dom vill att man ska fota så att man kan koncentrera sig 100% på det som man ska fota.