Huvudmeny

Semesterbryderier

Startat av Jonas Strömblad, 24 juni 2008, 23:14:21 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jonas Strömblad

I mitten på juli (11-14/7) är hustrun fyradagarsledig och jag har pappaledighet. Vi sitter och klurar på vad vi ska hitta på dessa dagar. Vi kan komma iväg torsdag eftermiddag och komma hem senast tisdag lunch. Vad ska vi hitta på? Det ska passa att åka iväg med en 1 1/2-åring...
Vi har en massa ideer, men det känns inte som att vi har kommit på det bästa  :)  Någon som kan komma med bra förslag? Vi har bil, vi åker tåg gratis, men betalar gärna för både flyg och båt (dessvärre är buss uteslutet, mer än som lokaltransport...)
/J  8)

Karsten

Varsin konuktörsutbildning på museispårvägen i Malmköping! Knodden skolas in under uppväxten för att om sisådär 25 år bli trafikchef. ;)

Jonas Strömblad

Vilket tips! Men jag tror vi väntar med det till nästa fyradagarsledighet... (eller nästnästa, eller kanske nästnästnästnästnästnästa  ::) )
/J

Martin

Citat från: Jonas Strömblad skrivet 24 juni 2008, 23:14:21 PM
I mitten på juli (11-14/7) är hustrun fyradagarsledig och jag har pappaledighet. Vi sitter och klurar på vad vi ska hitta på dessa dagar. Vi kan komma iväg torsdag eftermiddag och komma hem senast tisdag lunch. Vad ska vi hitta på? Det ska passa att åka iväg med en 1 1/2-åring...
Vi har en massa ideer, men det känns inte som att vi har kommit på det bästa  :)  Någon som kan komma med bra förslag? Vi har bil, vi åker tåg gratis, men betalar gärna för både flyg och båt (dessvärre är buss uteslutet, mer än som lokaltransport...)
/J  8)
Var är resans tänkta utgångspunkt?

Jonas Strömblad