Huvudmeny

Scania Maxci SL Buss.

Startat av Möllers, 23 juni 2008, 15:29:08 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

robbes

Citat från: Muk skrivet 25 juni 2008, 14:31:00 PM
Fast här handlade det väl om att det är samma bild som är länkad från samma plats inom loppet av en vecka. Det är viss skillnad mot att visa olika bilder på samma buss. Jag har inte heller något problem med reprisen, men att få det till att Walter vill förbjuda visning av mer än en bild per buss är väl lite väl krasst.  :)

läs vad jag skrev jag skrev att då om man skall kräva att endast viss aperosner som länkar skall få göra det som han skrev så skall väl krävas då att samma bussar inte skall få visas flera gånger.

Kan tala om att jag fann det inlägget osm var först på sidan två och inte med någon rubrik som gör det hela lättare att veta de tär just den bilden som länkas till.

Sedan akn ju vara så att vissa personer undviker trådar som är skapade av vissa jag är sådan då jag är less på gamla uttjatade sl bussar som fotyas  i 100 olika vinklar av 30 olika fotografer o det tävlas om vem som fått flest bilde rpå den individen.

Men som jag sagt jag finner ingen som helst belägg för att perosn x ensam skall få länka bilder där ifrån som det handlade om som det skrevs om i första inlägget som ligger till grund för detta.

Walter

Kan någon spärra denna tråd, eller radera alla utom första inlägget för detta är inte vad jag önksade att det skulle bli med det jad skrev. Nu är det bara pajkastning åt alla håll.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Möllers

är mitt fel kolla inte först om den var där jag trodde den hade inte visat innan ju.
Då hade jag fel kan man inte ha en länk sida på buss snack kan alla dom vara där blir det lättare att hitta vilka som har visat eller inte bara ett förslag  ::)

Danne B.

Snacka om storm i ett vattenglas... ::)

Skärp till er nu! Vi är alla på det här forumet för att vi gillar bussar och jag ser nog helt klart hellre att någon råkar länka till en buss "för mycket" än tvärtom!

//Danne

robbes

Citat från: Danne B. skrivet 25 juni 2008, 16:22:51 PM
Snacka om storm i ett vattenglas... ::)

Skärp till er nu! Vi är alla på det här forumet för att vi gillar bussar och jag ser nog helt klart hellre att någon råkar länka till en buss "för mycket" än tvärtom!

//Danne

tackar för det som sagt

till mattias som sagt fortsätt länka som sagt bättre att få se flera bilder även om det blir samma bilder/länkar i bland

Möllers