Swebus 3143 på SL 801 i morse..

Startat av Bussmicke, 13 juni 2008, 22:00:50 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

Denna Trevliga syn möttes man av i morse.

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Bussmicke

Tack. Ang. det andra låter jag annan svara på.
Blev förvånad då den kom in i morse, Vi minns väl denna vagn då den svävade runt på linje 822 för nå´t år sedan..
//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Kvarne

Citat från: Bussmicke skrivet 13 juni 2008, 22:35:48 PM
Tack. Ang. det andra låter jag annan svara på.
Blev förvånad då den kom in i morse, Vi minns väl denna vagn då den svävade runt på linje 822 för nå´t år sedan..

Har alltid gått på denna tur sedan en bra tid tillbaka....uppskattningsvis typ cirka en månad tillbaka.....
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

Bussmicke

Citat från: Kvarne skrivet 14 juni 2008, 09:44:41 AM
Har alltid gått på denna tur sedan en bra tid tillbaka....uppskattningsvis typ cirka en månad tillbaka.....

Kul att du har berättat nå´t då...
//Bussmicke.

Peter Rost

Det  vore  kul  om  3143  blir  bevarad, när  Swebus  anser  sig  "färdiga"  med  den.

/Peter

Peter Rost

Såpass! Hade  den  kostat  30-35 "lakan"  hade  man  möjligen  kanske  slantat  ur  egen  ficka, men  tyvärr. Men  visst  vore  det  väl  kul  med  ett  exemplar  av  Säffle  sent  åttio, eller  tidigt  nittiotal  bevarad, innan  det  är  för  sent. ;)

/Peter