Huvudmeny

Marc gästar Eskilstuna

Startat av Martin Maltkvist, 07 juni 2008, 19:45:27 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Martin Maltkvist

Här ses snackaren Marc efter hans ankomst till Eskilstuna den 4/6, jag hann även med ett kort meningsutbyte under påföljande morgon innan det bar iväg mot nästa stopp.

Appropå BN 31 fick jag även den på bild men det sällskapet skulle övernatta i Sundbyholm enligt föraren.
Mångårig yrkeschaffis inom buss och lastbil, numera lokförare på nattågen till och från Övre Norrland

Hälsningar
/Martin

Ulf Rådeström

Fy skäms...inte såg du mig igår morse?
Men ok...8.20 kanske du ligger o sover  :)

Martin Maltkvist

Citat från: Ulf Rådeström skrivet 07 juni 2008, 19:56:20 PM
Fy skäms...inte såg du mig igår morse?
Men ok...8.20 kanske du ligger o sover  :)

Både ja och nej, vaknade strax runt 6 men somnade om till 9 :-[.
Ajabaja på mig själv...
Som plåster på såren var jag vid Rademachersmedjorna 5:55 i förrgår och om det finnes något intressant imorgon kanske jag företar en promenad.
Här kommer en okänd den 3/6 följt av 527 och 528 den 5/6:

Mångårig yrkeschaffis inom buss och lastbil, numera lokförare på nattågen till och från Övre Norrland

Hälsningar
/Martin

Ulf Rådeström

:)
På måndag söndag kväll och måndag morgon är undertecknad där med Ekmanbuss 17 om inget ändras....dock okänt hotell - men troligen Bolinder.

Ersa

Citat från: Martin Maltkvist skrivet 07 juni 2008, 19:45:27 PM
Här ses snackaren Marc efter hans ankomst till Eskilstuna den 4/6, jag hann även med ett kort meningsutbyte under påföljande morgon innan det bar iväg mot nästa stopp.

Full uniform som vanligt!  ;)

Martin Maltkvist

Citat från: Verspieder skrivet 07 juni 2008, 20:41:17 PM
Må se ut så men han hade faktiskt hunnit upp till hotellrummet och ordnat ombyte till mer ledig klädsel när jag påträffade honom i 543.

Hälsningar
/Martin

Marc

Citat från: Verspieder skrivet 07 juni 2008, 20:41:17 PM

Alltid i tjänsten!
Men när bussen ska städas/tvättas/tankas så mår den vita skjortan och västen bäst på hotellet. Men sånt slipper ju ni linjetrafikförare! ;)  :D

yngrot

Samma här inte bara köra... :D
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Hagri

Samma här Tanka, tvätta, Städa och i bland mer än en buss per dag.

yngrot

Ja och ibland får man börja dan med tanka städa för det har vart nere förare och kört som ej har nyckel till garaget :P
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina