Huvudmeny

Dokument: Busslink 4824

Startat av Jonas M. Bobjörk, 26 maj 2008, 10:12:59 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jonas M. Bobjörk

Äntligen! Äntligen fick man köra en riktig buss!
Fjädring, gardiner, regionalsäten, fjädring, läslampor, inget skrammel och framförallt: Fjädring.

Såhär såg den ut när jag parkerade den.
Då hade jag haft den 2 varv på 204 (jaga harar), 1 varv på 205 (tight att komma runt) och två varv 293 (går att hålla tidtabellen med denna buss!).

Även bakifrån är bussen fin. Och bakdelen såg kollegorna ofta, när jag gasade ifrån deras Omni :)

Låt oss kliva in!

Diggarsäte med armstöd.

Inredning. Mycket trevligt. Folk såg ut att trivas. Det man såg av dom. Man ser mest ryggstöd :)

Förarplatsen. Det enda som inte passar in är Buss-PC:n :)

Men PC:n fungerar i alla fall.

Och såhär ungefär så jag ut. Måste skaffa mer uniformsdetaljer till näst bild :)

Mange_buss

Verkar vara en myspysig buss  :P ;D :D

Eftersom jag bara är 13 somrar har jag aldrig kört en buss, med denna modellen verkar väldigt mysig och bekväm...

Simon A

När jag bara var 14 somrar prövade jag buss för första gången och det var en roligt upplevelse som jag ser fram emot att få göra fler gånger. Som fyraåring visste jag redan hur man startade bussar med gamla hederliga startknappar däremot ;D

//Simon

Mathias Rickman

Citat från: Simon A skrivet 28 maj 2008, 22:11:31 PM
När jag bara var 14 somrar prövade jag buss för första gången och det var en roligt upplevelse som jag ser fram emot att få göra fler gånger. Som fyraåring visste jag redan hur man startade bussar med gamla hederliga startknappar däremot ;D

//Simon

Ja bror din vet hur man aktiverar det gammla radio system som gub hadde