Huvudmeny

En tidig snackare 04:59

Startat av Fredrik Mattsson, 13 maj 2008, 21:14:53 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Fredrik Mattsson

1 timme och 6 minuter avverkat, och nu bara 3 timmar kvar och 2 minuter till kaffe  ;)

Niclas Rosenius

Usch så trött jag var vid den tiden  :P

//Niclas

Oskar A

Citat från: Niclas Rosenius skrivet 13 maj 2008, 22:03:10 PM

//Niclas

Det kan jag tänka mig. ;) När bilden togs hade jag varit klar med dagens arbete sedan över en timme med undantag för den lilla buntsvängen jag blev utskickad på.
Besök gärna min hemsida

http://oskara.se/

76

Citat från: Niclas Rosenius skrivet 13 maj 2008, 22:03:10 PM

//Niclas

Äsch, nu tycker jag du är negativ. Det är ju alltid en spännande upplevelse när väckarklockan ringer innan 03 på morgonen...

Personligen brukar jag inte vara trött så dags, utan det kommer efter 3-4 timmar bakom ratten.

Citat från: Oskar A skrivet 13 maj 2008, 22:08:18 PM
Det kan jag tänka mig. ;) När bilden togs hade jag varit klar med dagens arbete sedan över en timme med undantag för den lilla buntsvängen jag blev utskickad på.

Ibland träffar jag på tidningsbudet som delar ut i området.  Han börjar alltid sitt pass med att lägga sig på buntarna och göra situps. Sen kör han ett gäng armhävningar också....

Klockan är då strax efter 3 och jag har precis börjat min 45 minuter långa promenad till jobbet. Jag vet inte om jag ska känna mig imponerad eller äcklad av hans hurtighet  ;)

Bussmicke

Citat från: Oskar A skrivet 13 maj 2008, 22:08:18 PM

Blev utskickad?? Tackade ja till som vanligt menar du!
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Niclas Rosenius

Citat från: Bussmicke skrivet 13 maj 2008, 23:09:44 PM
Blev utskickad?? Tackade ja till som vanligt menar du!

Ungefär nåt åt det hållet skulle jag tro.  ;D

//Niclas

Bussmicke

Han vet inte vad säga nej är...
//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Oskar A

Citat från: Bussmicke skrivet 13 maj 2008, 23:18:41 PM
Han vet inte vad säga nej är...

Tycker inte att en sväng på 20 minuter är så mycket att säga nej till. Speciellt inte om man under dessa turer kan se något intressant i bussväg. :)
Besök gärna min hemsida

http://oskara.se/

Bussmicke

//Bussmicke.