Huvudmeny

GUB vs KR!

Startat av Niclas Rosenius, 11 maj 2008, 19:43:47 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Niclas Rosenius

//Niclas

Simon A

vesslan30

virtual1

Sen när har KR börjat köra skolbusstrafik i Uppland??? - för 185:an är väl en skolbusstur?

Niklas Bygdestam

Trevligt! Bilden är riktigt bra :)
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

Patrik

Citat från: virtual1 skrivet 11 maj 2008, 22:37:57 PM
Sen när har KR börjat köra skolbusstrafik i Uppland??? - för 185:an är väl en skolbusstur?

Det där är ju inte nytt, det har ju funnits i flera år nu och fotats av flera personer.

Bussmicke

Bara att ställa sig vid Busstation i Uppsala på morgonen runt 8 eller på eftermiddagen och titta.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

virtual1

Citat från: Patrik skrivet 12 maj 2008, 06:37:26 AM
Det där är ju inte nytt, det har ju funnits i flera år nu och fotats av flera personer.

Säkert inte nytt, men det var ändå inget svar på frågan :-) - vilken skola kör de till/från isf?

Ersa

Citat från: virtual1 skrivet 12 maj 2008, 10:11:21 AM
Säkert inte nytt, men det var ändå inget svar på frågan :-) - vilken skola kör de till/från isf?

Om det skyltas "Busstation" åt ena hållet borde linjen logiskt sett skyltas "Skola" åt andra hållet  ;)

vesslan30

Citat från: virtual1 skrivet 12 maj 2008, 10:11:21 AM

Öregrundsskolan,frösåkersskolan,edsskolan,jällaskolan,bruksgymnasiet,guc och några till  uppland

Ersa

Citat från: vesslan30 skrivet 12 maj 2008, 10:37:20 AM
Öregrundsskolan,frösåkersskolan,edsskolan,jällaskolan,bruksgymnasiet,guc och några till  uppland

Aha, men nu tänkte han nog främst på linje 185.

vesslan30

jo det förstog jag  8)

Stinsen

Citat från: virtual1 skrivet 11 maj 2008, 22:37:57 PM

185 går till Ekebyskolan.