Huvudmeny

Black & White...

Startat av Bussmicke, 07 maj 2008, 23:23:07 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Simon Bertilsson

Blue & White tycker jag det ser ut som... Om du tänker på inredningen så känns den mer grå.

Bussmicke

//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

yngrot

invnr är ju både vitt och svart   underligt ??
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Bussmicke

//Bussmicke.

Fredde

Begriper inte varför man sätter vagnsnummer på frontluckorna. Dessa är ju mer eller mindre en förbrukningsvara ::) Sen att hinna se vem man möter blir en omöjlighet med numret på höger sida...

Men dubbla nummer... Ja jag säger då det :P

Nico

Svarta siffror/tecken på blå botten (eller röd med för den delen) är även det ganska värdelöst då synbarheten på ens det allra minsta avstånd blir ganska nära noll och inget. Vita siffror är nog att föredra.  ::)
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman