Fd Connex 2517 i Ryssland...[1 bildlänk]

Startat av Kvarne, 03 maj 2008, 22:19:11 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Kvarne

Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

Nico

Schysst, den där tror har jag senast att jag rattade i augusti 05 eller så... Tyckte den var ganska trevlig.  :D
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

Robert Brink

Niklas Bygdestam

Skyltskåpet ser omgjort ut. Displayen med linjenummer ser inte svensk ut. Men varför i all världen har de satt dit en så stor och ful Volvodekal? Det har aldrig funnits sådana Volvodekaler på bussar i Sverige. Det ser lite överdrivet ut
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

Nico

Jo, skylten är nog inte original. Vad gäller Volvodekalen så tja... tror inte det rör någon därborta i ryggen vad som finns och funnits i den vägen i Sverige!  ;D  ;)

Tycke och smak är ju sällan lika och jag har även för mig att man i en del fall i t.ex. Ryssland och andra f.d. Sovjetstater har personliga vagnar eller i alla fall ett personligt ansvar. Kan alltså vara frågan om att någon vill stoltsera med vad han (är väl sällan bussförarna är kvinnor i dessa områden) kör alternativt att någon har haft dekalen över och faktiskt tyckt att den var snygg och passande.  :P
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman