Huvudmeny

Bilder från Gotland...

Startat av Patrik, 01 maj 2008, 01:08:40 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Patrik

Två dagar var jag på Gotland.

Ny dag...

Fler bilder på hemsidan!

Rickardo

Fina bilder Patrik!

Nu fick du mig verkligen att längta till underbara Gotland som jag ska åka dit i juli.

/Rickardo

Staffan Sävenfjord

Citat från: Patrik skrivet 01 maj 2008, 01:08:40 AM

Trevligt bildsvep i vanlig ordning. Det är också roligt att se vart bussar tar vägen sedan de lämnat tidigare ägare. Påfallande ofta är det på Gotland. Den här till exempel:

Denna buss är för övrigt den första som gick över Öresundsbron från Sverige. Den var helt ny då och hade därför fått uppdraget att köra prominenta gäster.

Bussmicke

Trevligt Patrik, blev det båt åt båda håll denna gång?
Har för mig du flög förran gången.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Patrik

Citat från: Rickardo skrivet 01 maj 2008, 01:31:37 AM
Fina bilder Patrik!

Nu fick du mig verkligen att längta till underbara Gotland som jag ska åka dit i juli.

/Rickardo

Tack!

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 01 maj 2008, 09:53:24 AM
Trevligt bildsvep i vanlig ordning. Det är också roligt att se vart bussar tar vägen sedan de lämnat tidigare ägare. Påfallande ofta är det på Gotland. Den här till exempel:

Denna buss är för övrigt den första som gick över Öresundsbron från Sverige. Den var helt ny då och hade därför fått uppdraget att köra prominenta gäster.

Tack, när jag såg den så tyckte jag mig känna igen reg.nr från en buss jag tidigare fotat (finns på min hemsida) och ungefär en halvtimme senare kom jag på att det var just den här Tjörnarpsbussen.

Citat från: Bussmicke skrivet 01 maj 2008, 11:18:58 AM
Trevligt Patrik, blev det båt åt båda håll denna gång?
Har för mig du flög förran gången.

Båt dit, flyg hem.