Huvudmeny

Ett litet raseri

Startat av Martin Maltkvist, 27 april 2008, 23:17:47 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Martin Maltkvist

Mångårig yrkeschaffis inom buss och lastbil, numera lokförare på nattågen till och från Övre Norrland

Hälsningar
/Martin

IngemarJ

Närkontakt av fjärde graden med busstötfångare möjligen ???

Undrar

Ingemar

Martin Maltkvist

Citat från: IngemarJ skrivet 28 april 2008, 00:14:16 AM
Närkontakt av fjärde graden med busstötfångare möjligen ???

Undrar

Ingemar
Nej, sedan förra året går inte Servicelinjen längs denna gata maa renoveringsarbeten i området, min gissning är istället att någon/några busar varit i farten.
Mångårig yrkeschaffis inom buss och lastbil, numera lokförare på nattågen till och från Övre Norrland

Hälsningar
/Martin

Nico

Tja, det är väl inte omöjligt. Å andra sidan är det alltid lika kul (inte) att upptäcka att någon idiot, f'låt designer eller motsvarande menar jag, varit framme för att estetiskt försköna något... med påföljd att man inte kan använda överhänget utan att slå i.  ::)  :-\
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

Martin Maltkvist

Citat från: Nico skrivet 28 april 2008, 01:27:12 AM
Tja, det är väl inte omöjligt. Å andra sidan är det alltid lika kul (inte) att upptäcka att någon idiot, f'låt designer eller motsvarande menar jag, varit framme för att estetiskt försköna något... med påföljd att man inte kan använda överhänget utan att slå i.  ::)  :-\
Jag kan tillägga att det på bilden inte alls är någon risk för att överhänget ska slå i, bussarna svänger inte förrän bortom bild. Däremot leder sluttningen till höger till en inomhusparkering för bilar och bortom stenarna kommer man till bostadshusens ingångar.

Hälsningar
/Martin