Busslink 1178 - ny i Stockholm/SL-trafiken?

Startat av Mikael T Nilsson, 26 april 2008, 11:40:26 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mikael T Nilsson

Den här bussen måste vara ny i SL-trafiken. Trodde först att det var en Fridströmsbuss, men den var märkt 1178 och "SL i samarbete med Busslink". Jag antar att den är placerad i Norrtälje.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Bussmicke

1177 lär också finnas.

Kan man hitta dem säkrast på 676 i rusningen?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Kvarne

Då var det denna jag såg härom dagen utsvängades på Nynäsvägen troligen från Hammarby. Själv rattade jag en gammel-MAN och hann bara se denna som hastigast, men jag tyckte den blänkte alldeles på tok för mkt för att ha varit Frittes DAJ eller DGU....
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

Mikael T Nilsson

Citat från: Björn Lövdahl skrivet 26 april 2008, 17:06:53 PM

Kul! Tack för Sörmlandsbilden. Har även för mig att bussen varit lackerad i en mörkgrön nyans.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Svenn Erik Nielsen

Hej alla
Den står nu reggat på Norrtalje.
Svenn Erik

Mikael T Nilsson

Citat från: Svenn Erik Nielsen skrivet 26 april 2008, 17:28:59 PM
Hej alla
Den står nu reggat på Norrtalje.
Svenn Erik

Tack, det var det jag misstänkte. Enligt Bussmicke ska även 1177 finnas i SL-trafiken.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Patrik

Citat från: Norrortsmicke skrivet 26 april 2008, 17:25:22 PM
Kul! Tack för Sörmlandsbilden. Har även för mig att bussen varit lackerad i en mörkgrön nyans.

Du är inte dum du!

Ersa

Där ser man. Kul att den stora operatören lärt sig och tar efter den lille!  ;)

Mikael T Nilsson

Vänliga hälsningar,

Mikael