MaxCimala trevligheter...

Startat av virtual1, 23 april 2008, 21:32:07 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

virtual1

Nej, ordvitsarna haglar vidare =) - trodde 05XX-bussarna var borta IOM uttåget ur Eskilstuna i höstas, men ack så fel jag hade till min glädje :-D  - nån som f.ö. vet om NÅGON till i 05XX-serien finns kvar i Sverige??? - fick 0588 på bild med, men den karamellen suger jag vidare på innan den kommer upp här =) - även 2717 förvånar mig att den finns kvar, såg bakändan på 2716 med men hann aldrig få den på bild *snyft* - IOM att 2715 entledigades från tjänsten som skolbuss i Borlänge i höstas så trodde jag även denna saga var all, men icke då =)

Patrik

Åhhhh Norrbotten, man skulle inte åkt dit i maj som jag gjorde :/

virtual1

Citat från: Patrik skrivet 23 april 2008, 21:40:49 PM

Tack vare BM så fick jag ju reda på att maj inte var nån bra idé nej, så den här biljetten spontanköptes så fort jag fick reda på den infon =) - men, 3436 såg jag inte till =( - var den bara ett tillfälligt försök??? - annars var det bara 2723 som jag inte såg skymten av, 2716 missade jag ju precis *morr* - men såg även 2099!!!!! som jag inte hade nån aning om att Boden hade i sin ägo heller, mycket trevlig överraskning det med att se!

Bussmicke

Citat från: Patrik skrivet 23 april 2008, 21:40:49 PM

Eller så väntar man till hösten... ;)
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Patrik

Citat från: Bussmicke skrivet 23 april 2008, 21:47:39 PM
Eller så väntar man till hösten... ;)

Men såna möjligheter har inte vissa.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Walter

En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!