Dagens Snipen GS 111 [Bild]

Startat av Nupski, 23 april 2008, 01:46:28 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Nupski

Sargad gammal dam i vackert vårväder. Skrapmärken höger fram är efter min första sammanstötning med ett fallande träd  ;D trädet kom från höger så jag borde ha väjt  ;D. Rosen i destrutan är från en port som ville skada den gamla damen  ;D. Trots sin ringa ålder, sina små skrapmärken och sina 64000mil på ojämna gator i Göteborg, Göteborgs gator är värre än Warszawas, så är hon rätt pigg och alert.

Repriserar en bild från min första trafikdag på GS även här Snipen med samma vagn. Spegeln på högersida har blivit utbytt lite mer skrapsår men fortfarande ett tryggt dunkande hjärta längst bak. Nu torde hon inte ha långt kvar  :'(.

Idag den 23 april har jag varit på åkeriet i 1år.

olasand

Det ser ut som att det var fint vårväder nere i söder också!

Grattis till dina ett år (!) på åkeriet! Då har vi något gemensamt att fira för idag den 23 april är sista dagen på min bussförarutbildning, nu är jag klar :D

Nupski

Citat från: olasand skrivet 23 april 2008, 06:12:05 AM
Det ser ut som att det var fint vårväder nere i söder också!

Grattis till dina ett år (!) på åkeriet! Då har vi något gemensamt att fira för idag den 23 april är sista dagen på min bussförarutbildning, nu är jag klar :D

Grattis och välkommen ut i verkligheten... vissa dagar är allt helt ok... andra dagar har du folk som vill banka sönder ditt plexiskydd... ibland får du karameller och frukt av någon gammal dam andra dagar får du utskällning av samma dam...