Traveller Dubbeldäckare på besök i Uppsala!

Startat av Niclas Rosenius, 21 april 2008, 21:54:11 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Niclas Rosenius

Hej!

För nån vecka sedan var denna dubbeldäckare från Traveller på besök här i Uppsala, råkade snubbla över den när jag var på väg ner till jobbet. Den och flera nya bilder finns nu upp på Marcel´s sida: http://touringcarteam-marcel.fotopic.net/p49884290.html

//Niclas

Martin Maltkvist

Citat från: Niclas Rosenius skrivet 21 april 2008, 21:54:11 PM
   Hej!

För nån vecka sedan var denna dubbeldäckare från Traveller på besök här i Uppsala, råkade snubbla över den när jag var på väg ner till jobbet. Den och flera nya bilder finns nu upp på Marcel´s sida: http://touringcarteam-marcel.fotopic.net/p49884290.html

//Niclas
I fredags var jag på jobbintervju hos Adaptus och efter att ha lämnat byggnaden uppenbarade sig denna skönhet:

Mångårig yrkeschaffis inom buss och lastbil, numera lokförare på nattågen till och från Övre Norrland

Hälsningar
/Martin

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Martin Maltkvist

Citat från: Bussmicke skrivet 22 april 2008, 21:52:12 PM
Attans, den har jag inte på bild..
Ska du kanske postera dig utanför garaget?   ;)
Mångårig yrkeschaffis inom buss och lastbil, numera lokförare på nattågen till och från Övre Norrland

Hälsningar
/Martin

Niclas Rosenius

Citat från: Bussmicke skrivet 22 april 2008, 21:52:12 PM
Attans, den har jag inte på bild..

Har bild på den med både tysk o svensk regplåt, men inte på samma gång  8)

//Niclas

Martin Maltkvist

Citat från: Niclas Rosenius skrivet 22 april 2008, 22:01:32 PM
   Har bild på den med både tysk o svensk regplåt, men inte på samma gång  8)

//Niclas
Föraren gissade ganska snabbt att jag var bussentusiast då jag nämnde bussens förra registrering.

Hälsningar
/Martin

Niclas Rosenius

Citat från: Martin Maltkvist skrivet 22 april 2008, 22:20:34 PM
Föraren gissade ganska snabbt att jag var bussentusiast då jag nämnde bussens förra registrering.

Inte så svårt att lista ut om man ha en kamera i handen också i närheten av en buss  ;)

//Niclas

Martin Maltkvist

Citat från: Niclas Rosenius skrivet 22 april 2008, 22:22:09 PM
   Inte så svårt att lista ut om man ha en kamera i handen också i närheten av en buss  ;)

//Niclas
Förvisso men de kan också ha gått på det faktum att jag visste hur det låg till, hur många "vanliga dödliga" vet att bussen burit tyska plåtar?   :D

Hälsningar
/Martin