Huvudmeny

Forum-fråga

Startat av Leif D, 20 april 2008, 01:34:05 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Leif D

Vet någon hur man bär sig åt att ta bort ett ämne ur listan "Visa nya svar på dina inlägg" ??
Har tröttnat på att ha en massa kyrkor där i toppen hela tiden. Råkade visst skriva i tråden en gång, sen bild man ju förföljd av eländet.
Kan bara inte förstå hur sånt kan vara så himla intressant att skriva om ???

Snälla upplys mej hur man gör någon !
;-)

Patrik

Du går in i kyrktråden och klickar på Underrätta, då kommer en ruta upp som frågar om du vill sluta bevaka tråden om du redan gör det.

Krille

Citat från: Leif D skrivet 20 april 2008, 01:34:05 AM
Kan bara inte förstå hur sånt kan vara så himla intressant att skriva om ???

Jag kan bara inte förstå att du hittils inte lyckats skriva 1 (ett) inlägg på detta forum utan att gnälla eller låta irriterad?
Fashinerar mig faktiskt.

/K

Bussmicke

Citat från: Krille skrivet 20 april 2008, 09:38:00 AM
Jag kan bara inte förstå att du hittils inte lyckats skriva 1 (ett) inlägg på detta forum utan att gnälla eller låta irriterad?
Fashinerar mig faktiskt.

/K

Den tanken har slagit mig också...
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Staffan Sävenfjord

Citat från: Patrik skrivet 20 april 2008, 08:14:06 AM
Du går in i kyrktråden och klickar på Underrätta, då kommer en ruta upp som frågar om du vill sluta bevaka tråden om du redan gör det.

Det där gäller bara om man bett att få bli underrättad via e-post när det kommer in svar. Enda sättet jag känner till att slippa få upp det bland "Visa nya svar på dina senaste inlägg" är att leta upp inlägget och radera det. Men allvarligt talat: är detta verkligen så stort problem? Det är ju bara att hoppa över den där raden.
Eftersom kyrkotråden haft 15 000 visningar är det tydligen många som tycker den är intressant.

Leif D

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 20 april 2008, 23:05:36 PM
Det är ju bara att hoppa över den där raden.
Jo, det kan man ju iofs, men tycker det känns ofullständigt att forumet inte har en enkel funktion för detta.

Eftersom kyrkotråden haft 15 000 visningar är det tydligen många som tycker den är intressant.
Möjligen är det ju just detta som stör mej lite. Sånt vill ja ju inte direkt uppmuntra.
;-)

Leif D

Citat från: Krille skrivet 20 april 2008, 09:38:00 AM
Fashinerar mig faktiskt.

/K
Citat från: Bussmicke skrivet 20 april 2008, 14:31:46 PM
Den tanken har slagit mig också...

Jag lusläste mitt första inlägg för idag, men kan inte se att jag gnäller på något där ?   http://www.omnibuss.se/forum/index.php?topic=11759.0

Annars så har det tanken möjligen slagit herrarna att jag i så fall är född sånn ?   
Passar det inte får ni väl säga upp bekantskapen, ser ingen annan råd.

Vad jag vet så får man säga kritiska och gnälliga saker här också, men de är ju möjligt de kommer nya regler mot det nu ?
;-)

Leif D

Det där gäller bara om man bett att få bli underrättad via e-post när det kommer in svar. Enda sättet jag känner till att slippa få upp det bland "Visa nya svar på dina senaste inlägg" är att leta upp inlägget och radera det. Men allvarligt talat: är detta verkligen så stort problem? Det är ju bara att hoppa över den där raden.

Perfekt, raderat och klart !  Tack för tipset, funkade utmärkt.
;-)