Huvudmeny

Halva dagen är gjord

Startat av Martin Maltkvist, 10 april 2008, 12:06:32 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Martin Maltkvist

För knappt 10 minuter sedan trillade Bussbranschen in genom brevinkastet och en tidning väntar nu på att läsas av undertecknad.
Bjarne W, Hr Sävenfjord och andra medverkande ska ha tack för intressant läsning och hittils har jag aldrig haft något att invända mot,
det skulle möjligen vara att tidningen har en förmåga att ta slut när jag hunnit till sista tiden men det är nog inte så mycket att göra åt.
Mångårig yrkeschaffis inom buss och lastbil, numera lokförare på nattågen till och från Övre Norrland

Hälsningar
/Martin

Staffan Sävenfjord

Citat från: Martin Maltkvist skrivet 10 april 2008, 12:06:32 PM
För knappt 10 minuter sedan trillade Bussbranschen in genom brevinkastet och en tidning väntar nu på att läsas av undertecknad.
Bjarne W, Hr Sävenfjord och andra medverkande ska ha tack för intressant läsning och hittils har jag aldrig haft något att invända mot,
det skulle möjligen vara att tidningen har en förmåga att ta slut när jag hunnit till sista tiden men det är nog inte så mycket att göra åt.

Tack! Man kan läsa om den igen när man hunnit till sista sidan. Jag har själv inte mer än hunnit bläddra i den fast åtminstone mina egna artiklar har jag ju läst förut.
Tidningen har också gett eko i Postvagnen http://postvagnen.com/forum/index.php?id=12634