Huvudmeny

Oves osnutne son....

Startat av lucky13, 02 april 2008, 21:14:28 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

lucky13

Hejsan alla glada!

Vet inte om detta ar den ratta platsen for att presentera mig.... Som amnet sager sa ar jag Ove Bojarps osnutne son, Jan,  har varit har forut och snokat runt i bakgrunden, bade har dar jag bor i Glasgow, och nar jag har varit tillbaka i galma Svedala pa besok, kommer tillbaka till det gamla landet i oster i April/Maj igrn for tre veckor...
Jag ar val inte direkt samma bussfantast som farsan, men jag gillar absolut gamla bussar och lastbilar, som jag bestamt havdar hade och har battre stil och klass an de moderna tingestarna....de ma vara sakra och komfortabla men de saknar sjal.... ;D ;)
I mangt och mycket sa gillar jag allting gammalt, bilar, motorcyclar, tag.....retro hotrods och kustoms etc. Skulle ni raka hora den musik som jag uppskattar sa marker ni att det ar rockabilly, 50's, 60's rock, intrumental musik som Ventures, Shadows och surf musik som Dick Dale och manga andra.....
Jag har val inte mycket som jag kan tillagga har i forumet, mer an nagon fraga da och da, och avnjuta bilder av gamla klassiska bussar, lastbilar och sparvagnar....
Ha det gott allihopa fran Glasgow, Skottland
Janne