De två senaste dagarnas styrningar

Startat av Fredde, 01 april 2008, 22:34:00 PM

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Fredde

Under måndagen blev det en tur till

samt till

för att till sist avsluta med några rundor

Tisdagen blev linjeren, vilket innebar att man åker och vänder 3 gånger vid

på väg till och från

Kanske lite bleka, men det får ni leva med.. Har inte hajjat alla inställningar på kameran än, samt dumt fallande ljus ;) :)

/Fredde

Karsten

Trevligt litet reportage, tjänst 1437 på tisdagen ser jag. Förra veckan hade jag 1864 och 1825 på 430 och 436 på den tjänsten.

Tack för skjutsen i dag. 1754 hälsar att det var ett bränslerör som gått av, det förklarar den härliga dieseldoften som gjorde mina resenärer sömnigare än vanligt.  :P

Fredde

Tackar! Nja, Måndagen menar du väl? Satt du för länge i lukten i 1754? ;) Fick ta ut 1826 till avlösning, vagnen som gick på linjen varnade för låg oljenivå... :-X

Såklart du kunde ju inte stå där och se övergiven ut mitt på motorvägen. Ahh ja det var en mindre trevlig lukt i bussen. :-\ Hoppas du kan leva med 1768 tillsvidare.

Karsten

Citat från: Fredde_J skrivet 01 april 2008, 22:47:14 PM
Tackar! Nja, Måndagen menar du väl? Satt du för länge i lukten i 1754? ;) Fick ta ut 1826 till avlösning, vagnen som gick på linjen varnade för låg oljenivå... :-X

Såklart du kunde ju inte stå där och se övergiven ut mitt på motorvägen. Ahh ja det var en mindre trevlig lukt i bussen. :-\ Hoppas du kan leva med 1768 tillsvidare.

1768 har Marc pensionerat, så nu lär det bli 38-vagnar på rally!

Fredde

Citat1768 har Marc pensionerat, så nu lär det bli 38-vagnar på rally!

Okej du kan få 3870, "snebussen" ;D

Karsten

Citat från: Fredde_J skrivet 01 april 2008, 23:34:16 PM
Okej du kan få 3870, "snebussen" ;D

Ja, den skulle jag säkert kunna få till skänks om jag frågar.  ;)

Peter Erret

1754 tog bärgaren kl. 01.00 när jag for förbi, då vätan kom uppifrån så avstod jag från att ta bilder.
Karsten, ta ut 3870 nästa gång så kanhända att någon av oss stannar till och tar upp dig igen, ganska vanligt att även den vill ha hjälp.

Walter

Citat från: Karsten skrivet 01 april 2008, 23:30:14 PM
1768 har Marc pensionerat, så nu lär det bli 38-vagnar på rally!

pension vet jag inte men den tillhör Kallhäll sedan 1/4
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Karsten

Citat från: Peter Erret skrivet 02 april 2008, 01:53:28 AM
1754 tog bärgaren kl. 01.00 när jag for förbi, då vätan kom uppifrån så avstod jag från att ta bilder.
Karsten, ta ut 3870 nästa gång så kanhända att någon av oss stannar till och tar upp dig igen, ganska vanligt att även den vill ha hjälp.

Hade någon varit ute och ställt ut varningstriangel då?

Peter Erret