Annandagens bild [SL-bild]

Startat av christianm, 24 mars 2008, 15:16:33 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Magnus_J

trevligt. var där igår natt så nu vet jag hur det ser ut i dagsljus också.  ;D

Mikael T Nilsson

Mycket snygg miljöbild från Söderort!
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Dan Henriksson

Mycket trevligt, en fin miljöbild! Visserligen en nyare buss, men jag får ändå lite nostalgivibbar efter alla gånger jag åkt 144:an mellan Älvsjö och Gullmarsplan (fast då var det med Leyland och CR112, så fick jag det sagt!  ;)). Fortsätt gärna med dina strövtåg i Söderort!  :)

Hälsningar Danne

alfons

Citat från: Norrortsmicke skrivet 24 mars 2008, 17:01:08 PM
Mycket snygg miljöbild från Söderort!

Håller med dig Norrortsmicke

///Alfons

M224

Peter Erret

christianm

Kul att den uppskattdes, jag tyckte väl inte att den blev så tokig själv.  :)

M224

Citat från: christianm skrivet 24 mars 2008, 20:22:03 PM
Kul att den uppskattdes, jag tyckte väl inte att den blev så tokig själv.  :)

Det är sådana här bilder jag jämt vill ta, men tidsbrist och ren lathet gör att jag får njuta av dina mästervärk i stället.  ;)

christianm

Citat från: M224 skrivet 24 mars 2008, 20:24:15 PM
Det är sådana här bilder jag jämt vill ta, men tidsbrist och ren lathet gör att jag får njuta av dina mästervärk i stället.  ;)

Oj, tack! Men jag tycker jag har sett en del alster från dig också på sista tiden som inte har gått av för hackor. Mitt eget fotograferande drivs främst av önskan att kunna prestera liknande som annat jag ser på nätet och i just det här fallet blev jag rätt nöjd som sagt. Tur att det finns de som är bättre än man själv, så att man får något att jobba mot.  :)

M224

Citat från: christianm skrivet 24 mars 2008, 20:55:14 PM
Oj, tack! Men jag tycker jag har sett en del alster från dig också på sista tiden som inte har gått av för hackor. Mitt eget fotograferande drivs främst av önskan att kunna prestera liknande som annat jag ser på nätet och i just det här fallet blev jag rätt nöjd som sagt. Tur att det finns de som är bättre än man själv, så att man får något att jobba mot.  :)

Jag tackar  :)

Jag kommer försöka att ge mig på ditt sätt att ta bilder på under avstängningen av linje 18, det finns en del bra fotoställen vid ex Tallkrogen - Gubbängen som man borde kunna ge sig på.  8)