Første gang i Stockholm!

Startat av Magne, 09 mars 2008, 23:02:36 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Magne

I helgen 15-17 februar var jeg for første gang i Stockholm! Jeg er en rimelig bereist kar, men Stockholm var ubesøkt fra min side. Det var virkelig på tide å ta turen over! Jeg deltok på et kurs, så nå har jeg blitt "godkjent" leder for barn og ungdom. Artig!

Vi hadde en del fritid mens vi var i Stockholm! Jeg klarte faktisk å få med meg en gjeng på 4 personer for å ta litt bussbilder! Det hadde jeg aldri trodd! Moro hadde vi det også!

Disse er lenger ikke et vanlig syn i Oslos bytrafikk. Her i Stockholm var de faste innslag.

Denne bussen så jeg igjen opp til flere ganger! Jeg begynnte å lure på om dette var noe gratisbuss av et slag? Flott var den da uansett! Liten artig Volvo 9700 HD :)

Nå har vi tatt steget over til bussterminalen. Her har jeg aldri vært før, så det var litt moro å selv ta bilder der jeg har sett mange andre bilder fra!

Denne fikk jeg faktisk hjem igjen natt til søndag. Fin buss, men det var litt overdrevent med 58 seter på 13,7 meter. Jeg har litt problemer med et kne hvis det sitter for lenge rolig og trangt! Det ble faktisk skikkelig ille den natta! Jeg var våken og opplagt på revyøvelse den søndagen :)

Det er nok tvilsomt slike flybusser vi får se hos SAS når de bestiller nye

Jaja, glad jeg ikke er russer :)

Denne avsluttet min bussjakt i Stockholm! Jeg likte byen og vil absolutt tilbake en gang i tiden!