Westin Buss AST012!

Startat av Niclas Rosenius, 09 mars 2008, 13:49:53 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Niclas Rosenius

Äntligen fick jag också en av Westins nya Cityliner på bild ifredags.

På en grusplan vid F16 stod denna buss och som tur var hade jag tomt i bussen så jag slapp köra ända ner till ändhållplatsen och sedan springa upp till bussen för att ta några bilder.

Oskar A som var med mig fick väl det lite roligt när han märkte min reaktion när vi upptäckte bussen nästan samtidigt.

Får tacka den trevliga chaffören som var så snäll att han stängde dörrar och luckor så vi kunde få bra bilder på bussen.

//Niclas

Magnus

Blev det några bilder inuti bussen?

Niclas Rosenius

Citat från: Magnus skrivet 09 mars 2008, 13:52:38 PM
Blev det några bilder inuti bussen?

Nej, tyvärr.

Hade lite ont om tid pga jobbet. Hade bara ca 2 min på mig att fota bussen innan avgång mot stan.

//Niclas

buss-tobbe

Snygg bild, äntligen fick du på den skönt va? var lite synd att du inte han ta lite bilder där inne men det kommer fler gånger.....

Oskar A

Citat från: Niclas Rosenius skrivet 09 mars 2008, 13:49:53 PM

Äntligen fick jag också en av Westins nya Cityliner på bild ifredags.

På en grusplan vid F16 stod denna buss och som tur var hade jag tomt i bussen så jag slapp köra ända ner till ändhållplatsen och sedan springa upp till bussen för att ta några bilder.

Oskar A som var med mig fick väl det lite roligt när han märkte min reaktion när vi upptäckte bussen nästan samtidigt.

Får tacka den trevliga chaffören som var så snäll att han stängde dörrar och luckor så vi kunde få bra bilder på bussen.

//Niclas

Grattis till en fin bild! Din reaktion gick som sagt inte och ta miste på. Då jag redan hade AST 012 och ATB 184 vid fototillfället och igår fick ATB 181 kan man för egen del bara hoppas att den fjärde (BAE 727) dyker upp vid bandyfinalen på lördag.
Besök gärna min hemsida

http://oskara.se/

Niklas Bygdestam

Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

Niclas Rosenius

Citat från: buss-tobbe skrivet 09 mars 2008, 18:19:48 PM
Snygg bild, äntligen fick du på den skönt va? var lite synd att du inte han ta lite bilder där inne men det kommer fler gånger.....

Japp, det var synd. Skulle nog inte varit nåt problem att fått fota inne om jag hade haft mer tid över.

Men fick reda på igår att en gammal kollega till mig har en av dessa så jag skall försöka sammanstråla med honom för att få lite bilder från insidan.

//Niclas