20/2 - Rindö, Tynningö... (Bilder)

Startat av Patrik, 08 mars 2008, 15:46:17 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Patrik


Mikael T Nilsson

Citat från: Patrik skrivet 08 mars 2008, 15:46:17 PM
Sen var jag ute på ön Tynningö.



Mycket trevliga bildsvep du lagt ut. Kul att du fick tag i en f.d. Råstavagn i Vaxholmstrafiken! Ser att den har fått strålkastare på taket sedan Råstatiden.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Ersa



homer

det är trevligt att busslink eftermonterar extraljus, någon som swebus alldrig skulle göra >:(

Vet du föresten Patrik hur de går med upphandlingen på tynningö? vill nuvarande åkeri fortsätta? eller är upphandlingen gjort just nu däför att dem inte vill fortsätta?? vet inte hur företaget ser ut men kan ju tänka mig att de är ett familjeföretag med 1 förare tilika vd?

Patrik

Jag har tyvärr inte en aning om hur det går men jag kan inte i min vildaste fantasi tro att dom nuvarande inte vill fortsätta.
Förstod jag rätt så är det minst en förare och en annan person som är ägare.

Norrlanders

Hej nu har jag äntligen fått se bilder på Norsjöbuss nr. 24 sen den flyttade söderut den började sitt liv på linje 211 mellan Renström & Jörn sedan vi körde runt med här i Norsjö med omnejd det var en trevlig 10 meters buss ok motorn skulle gärna ha haft mer effekt och lite större hjul hade också varit bra i snön och under vårförfallet ;)