Serverat på silverfatet i Uppsala idag

Startat av Bussmicke, 22 februari 2008, 22:57:55 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

Hade underlättat om han citerat den bilden..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Niclas Rosenius

Citat från: Bussmicke skrivet 23 februari 2008, 00:15:36 AM

Håller med om det

//Niclas

homer

Citat från: Bussmicke skrivet 23 februari 2008, 00:15:36 AM

ja de hade kanske underlättat, emn att citera bilder blir ju bara en massa extra som ska laddas, trodde faktiskt att ni förstod...

Simon A

Hade du samma tjänst som förra veckan Niclas? 2:an och sen 1:an? En 19x tjänst? Då måste du ju ha avlöst Leffe. Se vad en massa onödiga fakta jag kan ;D

//Simon

Bussmicke

Citat från: homer skrivet 23 februari 2008, 00:24:42 AM
ja de hade kanske underlättat, emn att citera bilder blir ju bara en massa extra som ska laddas, trodde faktiskt att ni förstod...

Okej, men skriv gärna vilken vagn som avses nästa gång.
//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Niclas Rosenius

Citat från: Simon A skrivet 23 februari 2008, 00:34:01 AM
Hade du samma tjänst som förra veckan Niclas? 2:an och sen 1:an? En 19x tjänst? Då måste du ju ha avlöst Leffe. Se vad en massa onödiga fakta jag kan ;D

//Simon

Japp, jag hade den  ;) men idag var det inte Leffe jag löste av.

//Niclas

Simon A

Citat från: Niclas Rosenius skrivet 23 februari 2008, 00:38:36 AM
   Japp, jag hade den  ;) men idag var det inte Leffe jag löste av.

//Niclas
Man kan inte träffa rätt jämt :) Men jag tänkte på datumet på bilden för där står det 22:a vilket var igår och då hade Leffe tjänst 1202 vilket innebär att han blir avlöst av samma förare hela dan, både på 2.an och 1:an vilket innebär om du hade 19x tjänsten igår torde du ha avlöst honom. Om du även hade den tjänsten idag torde du ha avlöst Britt. (Här har ni killen med mest onödiga fakta i världen) ;D

//Simon

Niclas Rosenius

Citat från: Simon A skrivet 23 februari 2008, 00:42:59 AM
Man kan inte träffa rätt jämt :) Men jag tänkte på datumet på bilden för där står det 22:a vilket var igår och då hade Leffe tjänst 1202 vilket innebär att han blir avlöst av samma förare hela dan, både på 2.an och 1:an vilket innebär om du hade 19x tjänsten igår torde du ha avlöst honom. Om du även hade den tjänsten idag torde du ha avlöst Britt. (Här har ni killen med mest onödiga fakta i världen) ;D

//Simon

Rätt gissat denna gång

//Niclas

Simon A

Kom på nu att den 23:e är ju lördag(idag) medan jag tänkte på 23:e som fredag och 22:a som torsdag. Inte konstigt att det blev fel  ::) Vilken virrpanna man är.

//Simon

Peter Erret

Citat från: Bussmicke skrivet 22 februari 2008, 23:15:17 PM

Micke, trevliga bilder som vanligt och denna var ju perfekt, nu vet man hur han ser ut.

Bussmicke

//Bussmicke.