Huvudmeny

testbild

Startat av Jocke Selling, 01 februari 2008, 11:16:22 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jocke Selling

Jocke Selling

Jo ni som kan och vet, upplys en okunnig stackare om vad som gått snett.

mvh/Jose

Staffan Sävenfjord

Citat från: JoSe skrivet 01 februari 2008, 11:18:18 AM

mvh/Jose

Det verkar som om du råkat ut för oturen att Patriks server phbuss.se ligger nere för tillfället. Jag kan inte hitta att det är du som har gjort något fel.
Bilden kommer säkert att synas när servern är uppe igen.

Ersa

Bilden kom nu upp, men den är lite väl stor: Bredd 1728 och höjd 1296.
800 x 600 torde räcka lagom.  :)

Patrik

Det stämmer att min server är lite seg just nu, det tar någon extra minut att öppna allt, det verkar bara gälla HTTP-protokollet, FTP funkar som vanligt.

Bussmicke

Citat från: JoSe skrivet 01 februari 2008, 11:18:18 AM

mvh/Jose

Skyltningen!
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

yngrot

Trevlig bussmodell kan ju inte vara felskyltad ;)  och sen lite vintermotiv inte lätt få till denna vinter ???
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Optimal

Tänk på att Herr BM blir mer nöjd om du har nån skyltning när du fotar, Ej i trafik gäller inte.

Jocke Selling

Kul att ni gillade bilden, om än inte skyltningen. Dock vill UL ha det så när vi tomkör, sker med automatik.
Beträffande min okunskap så handlade den om bildstorleken, och jag tror mig ha kommit underfund med den.
Framledes skall jag se till att skylta bort den missvisande texten.

mvh
JoSe

Ersa

Citat från: JoSe skrivet 02 februari 2008, 11:33:53 AM
Kul att ni gillade bilden, om än inte skyltningen. Dock vill UL ha det så när vi tomkör, sker med automatik.
Beträffande min okunskap så handlade den om bildstorleken, och jag tror mig ha kommit underfund med den.

Du kan ju alltid skylta bussen med något kul just för fotograferingen, och sedan växla tillbaka till "Ej i trafik" när du rullar vidare  :)

jocke

Citat från: Verspieder skrivet 02 februari 2008, 13:57:01 PM
Du kan ju alltid skylta bussen med något kul just för fotograferingen, och sedan växla tillbaka till "Ej i trafik" när du rullar vidare  :)

Ett bra tips!
Jag förändrar era liv med detta inlägg

Björn Ax

Citat från: JoSe skrivet 02 februari 2008, 11:33:53 AM

mvh
JoSe

UL vill så mycket.  ;)

Brukade köra med GOD JUL och GLAD SOMMAR eller TREVLIG HELG för det mesta när jag tomkörde beroende på årstid och helg.  ;D

Har dom fått INIT'en att fungera bra nu?? När jag körde så fungerade den inte på vissa bussar så man fick nästan alltid skylta manuellt.   >:(