Westin Buss (AST012)

Startat av Bussmicke, 28 januari 2008, 00:25:28 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mikael Lövgren

Citat från: Niclas Rosenius skrivet 28 januari 2008, 08:08:36 AM
   Dom har köpt 2 stycken vad jag vet.

   //Niclas

vad jag hörde av en chafför i höstas så hade de beställt 6 st.. men som sagt så kan ju mkt ändras på några månader..
står iaf minst en i helsingborg på neoplan...
Hantera alla stressiga situationer som en hund: Kan du inte äta det eller leka med det. pissa på det och gå din väg...

Martin Maltkvist

Citat från: Cityliner skrivet 28 januari 2008, 18:16:01 PM
vad jag hörde av en chafför i höstas så hade de beställt 6 st.. men som sagt så kan ju mkt ändras på några månader..
står iaf minst en i helsingborg på neoplan...
I november förra året samtalade jag med en förare som nämnde något om nya Cityliner, han körde en Euroliner som personlig vagn och berättade att han till januari skulle få just en Cityliner.
Mångårig yrkeschaffis inom buss och lastbil, numera lokförare på nattågen till och från Övre Norrland

Hälsningar
/Martin

Oskar A

#17
Citat från: Niclas Rosenius skrivet 28 januari 2008, 08:08:36 AM
   Dom har köpt 2 stycken vad jag vet.

   //Niclas

Nej, tre är det för tillfället. :) BAE727 är nämligen överskriven på Westins idag.
Besök gärna min hemsida

http://oskara.se/

Niclas Rosenius

Citat från: Oskar A skrivet 28 januari 2008, 20:57:56 PM
Nej, tre är det för tillfället. :) BAE727 är nämligen överskriven på Westins idag.

   Det var som ****, vad kul man får nu. Det här har man ju väntat på.

   //Niclas

Bussmicke

Jag kanske skulle åka in till stan lite oftare då...
Undrar vilka vagnar som avyttras.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Robert Brink

Och om dessa börjar ersätta Westin:s Euroliner, så är väl knappast någon chafför ledsen! För maken till dålig kvalitet får man leta efter...! Hade man suttit och kört en Cityliner och klev in i en Euroliner, så blev man så här :o!

//R