Lite fler blandade bilder från idag

Startat av Neko, 19 januari 2008, 22:30:44 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Neko

Tog en tur in till stan idag för att kika hur blåstens framfart tedde sig. Började med Älvsnabben till Lindholmen. Inte ofta man får gå upp till båten vid Klippan. :)

Så här såg Stenas parkering ut idag. Som vanligt vid starkt pålandsvind. :)

Jag är inte helt nöjd med skärpan, men jag gillar ändå denna bild. :)

Väl inne i Brunnsparken (tog 99an från Lindholmen över Göta Älv-bron) fann jag dagens enda pedalvagnsset på linje 9.
Fick fångat en buss också, men den kommer i bussdelen lite senare.

När dagens ärenden i stan var avklarade blev det 90an till Rosenlund för att återigen åka Älvsnabben. Fick detta fina kort på Danica i Damen.

På Lindholmen fanns också en parkering som blivit insjö tack vara pålandsvinden.

Sen traskade jag hem från Klippan för att försöka reda ut mitt ordentligt tilltrasslade hår . . . *aj*

Blue

Jag är directional controller, jag sitter ju längst fram och styr... ;)

Andreas Ljungqvist

Citat från: Neko skrivet 19 januari 2008, 22:30:44 PM
Tog en tur in till stan idag för att kika hur blåstens framfart tedde sig. Började med Älvsnabben till Lindholmen. Inte ofta man får gå upp till båten vid Klippan. :)

Så här såg Stenas parkering ut idag. Som vanligt vid starkt pålandsvind. :)

Trevligt svep, nu en liten fråga. Vad är det för buss som syns i bakgrunden här? Någon form av terminalbuss?

Neko

Inte jag på bilden. Visst, så rufsigt hår fick jag allt, men en sån kamera har jag inte . . . Har en silvrig Casio Exilim.

Ang. bussen på terminalen. Har postat 'bättre' bild på den i bussdelen.

Tack för att ni uppskattade bilderna. :) *glad*