Vad har ni för skrivare.

Startat av Möllers, 07 januari 2008, 21:32:23 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Henrik N

Peter L

Bengt Jönsson

Ingwar Åfeldt

Citat från: Peter L skrivet 08 januari 2008, 20:27:51 PM
HP Color LaserJet 2600n

Trevligt, jag har också en 2600n. Mycket prisvärd. Dessutom har jag en Epson Photo R1800 (bläckstråle) och en Olympus P-400 (sublimeringsskrivare).

M v h
Ingwar

Leif D

Har en HP Laserjet 5p  sv/v-laserskrivare modell äldre   
och en HP Photosmrt 7350  färg-bläcklstråle, nyare
;-)

Peter L

Citat från: Ingwar Åfeldt skrivet 09 januari 2008, 07:41:53 AM
Trevligt, jag har också en 2600n. Mycket prisvärd. Dessutom har jag en Epson Photo R1800 (bläckstråle) och en Olympus P-400 (sublimeringsskrivare).

M v h
Ingwar

Mycket trevligt. 2600n är en bra och mycket prisvärd liten skrivare ja, dock är det lite smålustigt att det i princip är billigare att köpa en ny skrivare istället för att köpa nya tonerkassetter (4 st.).  ;D

M224

Jag har en HP PSC 1215 som jag köpte på Elgiganten på Kungsgatan när den öppnade för 499 kr.

Den har kopiator, scanner samt vanlig pappersutskrift. Den har fungerat jättebra, men nu har den svara färgen börjat att krångla. Trots att patronen för svart är full till 75% så kommer det ingen svart färg och då använder jag ändå skrivaren minst ett par gånger i veckan.

Så nu kör jag med färgpatronen så länge den räcker, får se om jag köper en ny svart sedan (vilket känns ruttet) eller om jag köper en Canon MP 610 eller liknande, vill gärna ha kopiator.

bjorn_k

HP Photosmart 8200 funkar bra tycker jag... A4 kantfritt utan problem

Volvotoken

2X3M4U