Skåne buss karta (live busspårning)

Startat av intro298, 05 januari 2026, 13:08:58 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

intro298

Citat från: intro298 skrivet 31 januari 2026, 03:14:17 AMTack igen för uppdateringen, Anders.  :)

Jag ska se till att uppdatera min webbplats innan dess så att vi alla kan hitta 3208 utan att behöva stå vid Fullrigarren i en timme.  ;)

Eftersom "mini-MEX" 3208 kommer att tas i drift senare idag har jag äntligen uppdaterat webbplatsen som utlovat. En del av webbplatsen har fått ett helt nytt utseende, och med det nya formatet är webbplatsen nu lättare att navigera med en telefon.

Det nya formatet ska också göra det enklare att använda webbplatsen som en översikt över alla Skånetrafikens fordon. Om du vill se fordonsöversikterna söker du efter det företag du är intresserad av så ser du alla deras fordon som trafikerar Skåne.

Historiken för alla Skånetrafikens bussar har också lagts till, med historiska data som går tillbaka till början av året. Här visas historiska versioner av de live-data som visas på webbplatsen. Du kan till exempel nu se vilka bussar som har kört på vilka linjer, med exakta datum och tider.