Bilder från Ludvika, Smedjebacken samt nytt på hemsidan...

Startat av Patrik, 02 januari 2008, 14:12:28 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Patrik

Jag har gjort om hemsidan nu, det finns ett par nya funktioner varav en av dom är en gästbok för varje bild men det betyder inte att man ska skriva t.ex. Snygg bild på varje bild eftersom varje inlägg genererar ett mejl till mig och då räknar jag det som spam.
Bara kommentarer som är väsentliga för just bussen, platsen eller bilden får skrivas där och använt sunt förnuft för vad ni tror inte är helt onödigt att skriva.

Eftersom jag manuellt suttit och skrivit in alla texter i ca 2 veckor så får ni gärna säga till om ni ser några stavfel, länkar som hamnar fel osv.

Jag hoppas ändå att ni ska gilla hemsidan och dess nya utseende!

Då kör vi igång, på Luciadagen var jag i Ludvika och Smedjebacken samt fångade Flygturens "nya" buss i Västerås.

Fler bilder finns på hemsidan!

Göran Nilsson

Det var nytt, åtminstone för mig, att Swebus 6230 hamnat på "Flygturen" i stället för på linje 600 (Vänersborg-) Trollhättan-Göteborg. Är 6231 också flyttad?

F ö ett trevligt bildsvep.
/GNl

Bernt Talbrant

Citat från: Göran Nilsson skrivet 02 januari 2008, 15:13:51 PM

Det var nytt, åtminstone för mig, att Swebus 6230 hamnat på "Flygturen" i stället för på linje 600 (Vänersborg-) Trollhättan-Göteborg. Är 6231 också flyttad?

F ö ett trevligt bildsvep.
/GNl

6230 flyttades från Vänersborg i höstas. Däremot verkar 6231 fortfarande finnas kvar i Vänersborg, den tycks enligt annat inlägg här ha råkat ut för någon olycka för en tid sedan men är åter i trafik sedan 7 december enligt bilregistret.

Göran Nilsson

Citat från: Bernt Talbrant skrivet 02 januari 2008, 15:30:53 PM
6230 flyttades från Vänersborg i höstas. Däremot verkar 6231 fortfarande finnas kvar i Vänersborg, den tycks enligt annat inlägg här ha råkat ut för någon olycka för en tid sedan men är åter i trafik sedan 7 december enligt bilregistret.

Tack Bernt! Jag har ju inte daglig koll på vad som händer i Vänersborg längre...

Bernt Talbrant

Citat från: Göran Nilsson skrivet 02 januari 2008, 15:36:37 PM
Tack Bernt! Jag har ju inte daglig koll på vad som händer i Vänersborg längre...

Vassego!  :D  Jag har ju egentligen inte heller någon koll på linje 600 längre...

Jeppe Hagelbäck

Lika snyggt som vanligt!
Hemsidan blev mycket bra den också!

Ersa

Citat från: Patrik skrivet 02 januari 2008, 14:12:28 PM

Ha! Ska den på fotbollskörning till Milano i Italien eller är det en linjetur till vår forumit i Jönköping?  ;D

buss-tobbe

Härliga bilder Patrik!! Kollade på din hemsida den var RIKTIGT fin.

/Tobbe....

Mikael T Nilsson

Tack för mycket fina bilder, särskilt Swebus-bilderna.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Niclas Rosenius

Lika trevliga bilder som vanligt, Patrik

//Niclas

yngrot

Citat från: Verspieder skrivet 02 januari 2008, 17:51:32 PM
Ha! Ska den på fotbollskörning till Milano i Italien eller är det en linjetur till vår forumit i Jönköping?  ;D

Tänkte samma som du ;D bara hoppa på se om han är hemma då ;)
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina