Man har inte "glömt" något, då man fått påminnelser och klagomål regelbundet i över tio års tid om att lägga tillbaka synligheten gällande tvåminutersbytet i Åby Långhundra vägskäl.
Det är fortfarande fullt tillåtet för alla forumdeltagare att skriva om de linjer och områden man själv tycker är intressant. B10M och Bussmicke får gärna prova på att engagera er själva lite, istället för att klaga på att andra människor skriver om områden som just ni inte är intresserade av.
"Det finns en värld där ute". Ja, men skriv mera om den ni då. Väg upp det hela. Det är inte mitt jobb att skriva om hela världen, bara för att göra er nöjda.
Buskörare skriver mycket om SL 670. Bussmicke lägger upp många bilder från Västerås tätortstrafik. Jona täcker upp Skellefteå. Vi har nyligen fått mer och mer nya trådar om Västergötland. Inget av detta ser jag som minsta problematiskt eller negativt.
För det första hoppas jag Admin snart kapar tråden då det kanske blivit lite väl mycket OT nu?
För det andra ska jag flika in att "buskörare" och mig själv ofta skriver om Norra Stockholmsområdet med mer inriktning på Trafikområde "Norrort" utöver det så är alla dina andra exempel bra och har en gemensam nämnare.
Nämligen att dom skriver om ett större område och allt som ingår där såsom linjer, linjeförslag, kritik osv osv.
I ditt fall kan jag vara villig att hålla med "B10M". Det är rätt ofta du ställer samma kritik och samma argument kring 4 linjer i en hel del olika trådar, 639, 676, 677 samt även 806 har du dragit samma argument kring i en väldigt lång tid och det är inte samma sak som dina exempel, dom skribenterna upprepar oftast inte sina argument så fort det finns en liten chans att göra det i nya trådar utan hittar nya saker man kan prisa, kritisera eller påpeka inom området dom skribenterna har som mest kunskap i.
Missförstå mig rätt, kritiken du ställer kring bytet mellan 677 samt 806 är befogad, det är helt kasst av TF(SL) att inte lösa det hela i reseplaneraren samt även dom andra påpekanden du ofta gör på 639 samt 676.
Men vi som har varit aktiva här ett tag har också hört samma påpekanden och kritik en massa gånger innan från dig. Så jag kan i vart fall förstå vad B10M menar.