Huvudmeny

He he he...

Startat av Bussmicke, 21 december 2007, 18:39:50 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Peter Elmheden

Ja, jag håller med :)

Bra bild.

Bussmicke

Tack. Älskar bilder av denna typen...
//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Simon Bertilsson

Snacka om att knäppa i rätt ögonblick. Han skulle kört in trucken längs med pallen istället för på tvären, om han nu skulle ta ner bakhjulet utanför liften..

Bussmicke

Råkade passera när det rasade och givetvis tar man en bild...
Vet inte om pallyften (eller vad det heter) kom för långt ut eller om det var dåligt packat/staplat.
//Bussmicke.

KRNI

Citat från: Bussmicke skrivet 21 december 2007, 18:57:17 PM
Vet inte om pallyften (eller vad det heter) kom för långt ut eller om det var dåligt packat/staplat.

Var nog en kombination, men som Simon skrev så var det nog planerat och köra ut pallyften utanför klaffen (man brukar göra så för att få ekipaget att stå still), men här har man kört in pallyften i fel ända! Kul bild hur som helst!

/KRNI

Andreas Ljungqvist

Mycket kul bild, håller med Simon om att lyftaren är inkörd från fel håll.. Hade pallen vart lyft på längden hade detta funkat fint...

Ersa

Pallyften är ju i helt korrekt läge, iaf om själva bakgaveln har uppfällbara pallyftsstopp. Men sådana har ju inte alla mindre lastbilar.

M224

Nu vet jag nog varför du behöver en så snabb kamera... ;D

Bussmicke

Citat från: M224 skrivet 21 december 2007, 21:59:19 PM
Nu vet jag nog varför du behöver en så snabb kamera... ;D

?
//Bussmicke.