Heidelberg-Mannheim-Ludwigshafen

Startat av Bussmicke, 13 december 2007, 23:43:58 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

Intresset för utländska bussar brukar ju inte vara upphetsande stort här (Utom från vissa platser) men kan kör ett svep ändå.

Pimpad? Vedervärdigt fult iaf.

Mer på hemsidan.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Niclas Rosenius

Vet hur det känns, men det är alltid trevligt att se bilder på bussar från andra ställen än bara Sverige. Så fortsätt att lägga upp det du har från dina utlandsresor.

//Niclas

Sundås

Bilder från just Tyskland uppskattas, gärna mer sådant :)
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Bussmicke

//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

christianm

Citat från: Bussmicke skrivet 13 december 2007, 23:43:58 PM
Intresset för utländska bussar brukar ju inte vara upphetsande stort här (Utom från vissa platser) men kan kör ett svep ändå.

Nej det har man ju märkt men jag gillar dem iaf och ser gärna mer.

Frippe Fribas

Ber att få instämma med tidigare talare, jag delar din känsla Micke, men som fotograf får man se till att portionera ut lite emellanåt för att inte bli uttråkad själv...
//Fredrik

Cero

Trevliga bilder. Tyskarna verkar fortfarande vara mer inhemska i sina fordonsval än exempelvis svenska bolag.

/Cero

Bussmicke

Och tyvärr är det väldigt enformigt i Tyskland, samma i stort sett överallt.
//Bussmicke.

KRNI

Alla dina svep är trevliga Micke!
/KRNI

Danne B.

Trevligt! Heidelberg är en fin stad!!!

//Danne

IngemarJ

Hej Micke!

Noterade att det där är likadant som här med gemensamma hållplatser mellan buss och spårvagn. Bara att hoppas på att man där har ett snabbt biljettsystem.

Hälsar

Ingemar

Erol

Citat från: Bussmicke skrivet 13 december 2007, 23:43:58 PM

Pimpad? Vedervärdigt fult iaf.Mer på hemsidan.

Kan ju fundera som sagt var om Skånetrafiken har fått influenser av detta..  :P

Andreas Ljungqvist

Ja min uppskattning har du för allt tyskt.. Sen kanske jag tyvärr inte hinner skriva alltid... Men även detta var ett mycke trevligt svep...

M224

Vilken fest för ögonen! Härligt med Tyska bussar!!!  :-*

Ronni Svensson

Hej
Det er gode billeder du har taget