Satt och tittade på KB:s hemsida, och där finns en hel del intressanta saker, bland annat då tidtabeller från alla länsbolag, och personaltidningar som varierat över tid, men, det stora problemet är att dessa trycksaker får man inte låna hem, utan de måste beställas i förväg, för framtagning ur arkiv, samt läsas på plats, vilket blir en omöjlighet, då skulle man ju behöva hur mycket tid som helst för att varje dag åka till KB och beta av allt. Några exempel på vad som finns: GDG Gnistan 1951-1970, samt GDG INFOrmellt 1987-1990. Linjebuss Linjen 1975-2001. Swebus på väg 1991-1999, samt Access + lokala interntidningar, "Vindrutan" vilken jag aldrig har hört talas om, vart gavs denna ut ? Hållplats Värmland, för Swebus Värmland. Jönköpings länstrafik ger ut, eller har givit ut "Harspalten" sedan -90 talet, (framgår inget slutår) Och Dalatrafik gav ut "Trafik i Dalarna" på -90 talet, vilket alltså finns arkiverat. Sist så gav tydligen Postens Diligenstrafik ut en personaltidning 1988-1991, "DIL-forum" vilket jag heller aldrig har hört talas om, men man lär sig något nytt varje dag.
Söker jag på Wasatrafik så kommer ingenting upp, och på SJ Buss, där finns endast den där boken "SJ Buss 75 år" som gavs ut 1986.