Huvudmeny

IB 7 (igen)

Startat av Niclas Rosenius, 10 december 2007, 23:54:35 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Niclas Rosenius

Hej!

Fick denna bild av Ulf Rådeström. Har hans tillstånd att lägga upp den.

//Niclas

Magnus

Snygg bild på snygg buss :)

På vissa av Interbus bussar står det bara Stockholm och Göteborg och på andra så är Malmö med också. Hur kommer det sig egentligen?

Bergenga

Niclas, vet du om det finnes planer om å gi Skyliner en facelift til noe lignende Starliner og Cityliner? For å være helt ærlig har jeg ikke sans for Skyliner sånn den ser ut nå (da mener jeg generelt, ikke om IB #7), mens Starliner ser skikkelig tøff ut. Min favoritt av dobbeldekkere er for tiden Setra S431DT.
Mvh.
Øyvind Berg

Bussmicke

Citat från: Øyvind Berg skrivet 11 december 2007, 00:01:32 AM
Niclas, vet du om det finnes planer om å gi Skyliner en facelift til noe lignende Starliner og Cityliner?

Låt oss slippa.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Magnus

En slarvigt photoshoppad bild kan visa hur det kanske skulle ha sett ut :) Hoppas fotografen tycker det är okej att jag lånar hans bild.

Niclas Rosenius

Citat från: Magnus skrivet 11 december 2007, 01:31:50 AM
En slarvigt photoshoppad bild kan visa hur det kanske skulle ha sett ut :) Hoppas fotografen tycker det är okej att jag lånar hans bild.

Det är okej att du har lånat den  ;)

//Niclas

Niclas Rosenius

Citat från: Øyvind Berg skrivet 11 december 2007, 00:01:32 AM
Niclas, vet du om det finnes planer om å gi Skyliner en facelift til noe lignende Starliner og Cityliner? For å være helt ærlig har jeg ikke sans for Skyliner sånn den ser ut nå (da mener jeg generelt, ikke om IB #7), mens Starliner ser skikkelig tøff ut. Min favoritt av dobbeldekkere er for tiden Setra S431DT.

Enligt dom jag pratade med nere i Pilsting så kommer ej Skylinern inte att få någon större facelift på nåt år.

Men dom har nåt annat intressant på gång dom närmaste åren. Den som lever får se.  ;D

//Niclas

Bergenga

Citat från: Magnus skrivet 11 december 2007, 01:31:50 AM

Det må da bli veldig trangt for de som sitter fremst der.  :P

Citat från: Niclas Rosenius skrivet 11 december 2007, 06:52:21 AM

Enligt dom jag pratade med nere i Pilsting så kommer ej Skylinern inte att få någon större facelift på nåt år.

Men dom har nåt annat intressant på gång dom närmaste åren. Den som lever får se.  ;D

//Niclas

Trippeldekker dobbelleddbuss?! ;D
Mvh.
Øyvind Berg

Niclas Rosenius

Citat från: Øyvind Berg skrivet 11 december 2007, 13:43:25 PM
Det må da bli veldig trangt for de som sitter fremst der.  :P

Trippeldekker dobbelleddbuss?! ;D

Nja, inte så avancerat.  8)

//Niclas