Första dagen i trafik....Keolis 7108...[1 SL-bild]

Startat av Kvarne, 24 september 2013, 22:01:32 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Kvarne

Idag på eftermiddagen togs Keolis SSV-Gubbängens nya MAN-led i trafik. Enl, uppgift var det 7108 och en till som tursattes. Här syns 7108 vid Huddinge Station under eftermiddagen efter att ha anlänt som L704... :)
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

Carl Eric

Kul! Då blir det till att hålla utkik efter de nya blåvagnarna i Nacka-Värmdö i fortsättningen! :)
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Mattias Petersson

Stolt ägare av Canon EOS 500D - Xiaomi Poco M3.

Flick.
https://www.flickr.com/photos/143254245@N06/

virtual1

Såg 7108 på just 704:an i dag med vid Segeltorp, hann få en mobilbild på den åtminstone :-) - sen på väg mot Stuvsta såg jag den andra MAN:en på 710:an mot Skärholmen, hann dock aldrig uppfatta inventarienumret, men då är de garanterat i trafik IAF =)

Bussmicke

Stuvsta och Huddinge verkar vara bra jaktmarker för dessa.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

virtual1

Citat från: Bussmicke skrivet 25 september 2013, 09:42:35 AM
Stuvsta och Huddinge verkar vara bra jaktmarker för dessa.

Jag skulle tro det, de mest lämpade linjerna är väl troligtvis 703, 704, 710, 740, 742 - med tanke på att 705:an också trafikeras då och då av B9S:erna så kanske de kan dyka upp där med. Mindre lämpade linjer är nog 706, 709, 714 och 744 - 726:an vet jag inte hur många omlopp som Gubbängen har på, men där kan de säkert rulla också.

Fredde