Huvudmeny

Säfflor i Västerås

Startat av DEB, 29 oktober 2012, 21:35:36 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

DEB

Blev en fotoutflykt ända bort till Västerås idag, trots väder som enbart lämpar sig för inomhusaktivitet. Här kommer ett stycke höstruskiga bilder som dagen resulterade i.

VL 367 lämnar centralstationen.

Därefter dök det motiv upp som jag hade hoppats mest på: Snyggingen VL 828 vid centralstationen.

VL 366 vid Malmabergsgatan.

VL 289 vid Pilgatan.

... Och 5 minuter innan hemresa hann jag även fånga VL 825 vid kopparbergsvägen. :)
Vill du se fler bussbilder? Gör då ett besök på min hemsida med i huvudsak SL-bussar som motiv:

http://debfoto.com/

Ted Selander

Ordbildningen i rubriken får med beröm godkänt!

Bussmicke

Trevligt men inte hörde jag av dig när du skulle komma..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

DEB

:D

Citat från: Bussmicke skrivet 30 oktober 2012, 09:37:44 AM
Trevligt men inte hörde jag av dig när du skulle komma..

Icke då, skickade meddelande till dig men fick inget svar. Planerar dock ett återbesök i början på nästa år, så då får du en ny chans. ;)
Vill du se fler bussbilder? Gör då ett besök på min hemsida med i huvudsak SL-bussar som motiv:

http://debfoto.com/

Bussmicke

Du hade inte bestämt datum... men välkommen åter. Fredagar är bäst för mig-.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

yngrot

Trevligt med lite V-L och de ser ut att vara i gott skick trots rätt hög ålder.  V-L använder  sina vagnar rätt länge och verkar vårda dem väl  iaf vad jag märkt vid studiebesök för några år sen   ..
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina