Johan Eks första dag på Keolis Frihamnen del 2 (bilder)

Startat av Jacob, 18 maj 2012, 15:05:46 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jacob

Då fortsätter vi där vi slutade. Efter middagen var det dags att köra 4an från Odenplan mot Gullmarsplan. Vagnen vi fick var 5370.

Vi svänger in på Gullmars..

Dags att åka!

mot Radiohuset!

Framme..

Avlösta på Fridhemsplan och ca 15 min rast väntade. Därefter 40 mot Reimersholme med 7488,

Framme i Reimersholme

Och tre avslutande bilder från Stora Lappkärrsberget

Det var allt! Tack till Johan Ek och tågluffaren för en fantastisk dag, men framför allt tack till Johan som körde runt oss hela dagen mycket exemplariskt :)

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

J0han

bussfan

Robban N

Vad trevliga bilder, kul med ett litet jobbreportage.
Åkte faktiskt med denne Johan igår eftermiddag på 4:an från Högalidsgatan, bara en timma efter att jag spanat in dessa bilder. Presenterade mig dock inte oartigt nog.

J0han

Citat från: Robert N skrivet 20 maj 2012, 14:30:51 PM
Vad trevliga bilder, kul med ett litet jobbreportage.
Åkte faktiskt med denne Johan igår eftermiddag på 4:an från Högalidsgatan, bara en timma efter att jag spanat in dessa bilder. Presenterade mig dock inte oartigt nog.

Så du fick åka med mig vad kul :P Så du blev inte rädd när det yttre utropet var åt h*****e? eller det kanske var vid en annan tidpunkt ja inte hade just den bussen hade rätt mkt 4a igår :)

/Hoppas turen var behaglig för den delen /

Robban N

Citat från: Johan Ek skrivet 20 maj 2012, 17:16:29 PM
Så du fick åka med mig vad kul :P Så du blev inte rädd när det yttre utropet var åt h*****e? eller det kanske var vid en annan tidpunkt ja inte hade just den bussen hade rätt mkt 4a igår :)

/Hoppas turen var behaglig för den delen /
Nej då, jag märkte inget konstigt i alla fall!
Turen var mycket behaglig, jämn och fin körning. :)

Börje

Nej men se där! Det var ju åt dig jag åkte lots på 66:an i fredags pga. att det var gaslarm i Söderhallen. Med gemensamma krafter av en hornsbergsförare och en björknäsförare blev det ju i alla fall nästan rätt körväg.  :)

Jag tyckte väl att du körde alldeles för bra för att inte vara bussnackare!

J0han

Citat från: Börje skrivet 21 maj 2012, 10:03:10 AM
Nej men se där! Det var ju åt dig jag åkte lots på 66:an i fredags pga. att det var gaslarm i Söderhallen. Med gemensamma krafter av en hornsbergsförare och en björknäsförare blev det ju i alla fall nästan rätt körväg.  :)

Jag tyckte väl att du körde alldeles för bra för att inte vara bussnackare!

hhaha jadu där ser man :P