Nacka/Värmdö Bilder Del2

Startat av jbnilsson, 02 maj 2012, 17:41:22 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

jbnilsson

Lite mer bilder från Nacka/Värmdö

Keolis 6673     Saltarö Strand

Keolis 5507     Eknäs Brygga

Keolis 6673     Ramsdalen

Keolis 5611     Älvsby

Keolis 6045     Stavsnäs Vinterhamn

Keolis 6045     Överby Brygga

Keolis 5559     Stavsnäs Vinterhamn

Keolis 6421     Hemmesta

Keolis 6674     Ramsdalen

Keolis 6625     Styrmannen

Keolis 6465     Styrmannen

Keolis 6448     Styrmannen

Carl Eric

Trevliga bilder! Alltid roligt att se vardagsbilder från det bästa trafikområdet! :D
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

MrH

Citat från: Carl Eric skrivet 03 maj 2012, 12:08:52 PM
Trevliga bilder! Alltid roligt att se vardagsbilder från det bästa trafikområdet! :D

Instämmer!  :D  Det var där jag tog busskort, det var där jag lärde mig grunderna i jobbet och även om det nu är åtta år sedan jag sist körde i N/V och lämnade Sthlm så är det lika roligt att se bilder därifrån, för mig ovant dock med alla Scanior!  :D

/MrH

jbnilsson

Citat från: MrH skrivet 04 maj 2012, 13:31:29 PM
Instämmer!  :D  Det var där jag tog busskort, det var där jag lärde mig grunderna i jobbet och även om det nu är åtta år sedan jag sist körde i N/V och lämnade Sthlm så är det lika roligt att se bilder därifrån, för mig ovant dock med alla Scanior!  :D

/MrH
Citat från: Carl Eric skrivet 03 maj 2012, 12:08:52 PM

Roligt att bilderna uppskattas. Det kommer garanterat mer från Nacka/Värmdö från mig.

Rojje

Mycket trevligt bildsvep! Man tackar!  ;D