Huvudmeny

Regnbåge..

Startat av Bussmicke, 12 oktober 2007, 22:55:50 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Staffan Sävenfjord

Citat från: Bussmicke skrivet 12 oktober 2007, 22:55:50 PM

Märkligt att ingen kommenterat den här bilden. Den är ju toppen även för att vara Bussmicke! Att fotografera regnbågen brukar vara nästan lika svårt som att hitta var den slutar. Det lär för övrigt stå en kruka med systemkameror (eller vad det nu var) där den slutar.

Bussmicke

Tack.
Så trevligt, får jag låna din skattkarta?
//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Nico

Bilderna är som vanligt suveräna så man blir alltid lika bortskämd med ögongodis. Sedan verkar Micke ha en förmåga att hitta det där lilla speciella i många fall, dvs. just att ta bilden på den unika tidpunkt som som gör att bildmotivet blir lite extra udda. Ett sådant exempel var ju bl.a. bilden på 6954 och 4906 nu senast. Ett par seekunder senare och motivet hade varit väck.  :D
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

Staffan Sävenfjord

Citat från: Bussmicke skrivet 13 oktober 2007, 09:04:34 AM
Tack.
Så trevligt, får jag låna din skattkarta?

Inte behöver du någon karta. Det är ju bara att gå dit där regnbågen slutar.

Bussmicke

Citat från: Nico skrivet 13 oktober 2007, 17:24:24 PM
Bilderna är som vanligt suveräna så man blir alltid lika bortskämd med ögongodis. Sedan verkar Micke ha en förmåga att hitta det där lilla speciella i många fall, dvs. just att ta bilden på den unika tidpunkt som som gör att bildmotivet blir lite extra udda. Ett sådant exempel var ju bl.a. bilden på 6954 och 4906 nu senast. Ett par seekunder senare och motivet hade varit väck.  :D

Jag kanske har öga för motiv/bilder?
//Bussmicke.